به گزارش ایرنا ، پس از اقامه نماز جمعه این هفته، نمازگزاران با شرکت در راهپیمایی عهد شکنی آمریکا را محکوم کرده و خواستار اخذ تدابیر لازم از سوی مسئولان برای تامین منافع ملی شدند.
این راهپیمایی که همزمان با تظاهرات گسترده یک هزار شهر در کشور برگزار شد با سردادن شعارهایی علیه استکبار جهانی و تاکید بر مقاومت و پایداری ملت ایران در برابر زیاده خواهی استکبار همراه بود.
اقشار مختلف مردم، روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی با مشت های گره کرده و در صفوفی فشرده و به هم پیوسته شعارهایی نظیر مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود را سر دادند.
گزارش های دریافتی از خبرنگاران ایرنا حاکی از برگزاری این مراسم باشکوه پس از آیین باشکوه نماز جمعه در 25 نقطه از استان همدان است.
به گزارش ایرنا، توافق هسته ‌ای برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) بیست و سوم تیرماه سال 1394 (چهاردهم ژوئیه 2015) در وین بین نمایندگان جمهوری اسلامی ایران، اتحادیه اروپا و گروه 1+5 شامل انگلیس، فرانسه، آمریکا، روسیه، چین و آلمان امضا شد.
با اجرای برجام از دی ماه 1394، مقام های ایرانی بارها به کار شکنی های طرف مقابل بویژه آمریکا برای اموری مانند ارتباط های مالی و تجاری اعتراض کرده اند.
«دونالد ترامپ» که از بهمن سال 1395به عنوان رییس جمهوری آمریکا بر سر کار آمده است، شامگاه هجدهم اردیبهشت ماه خروج از این توافق بین المللی را اعلام کرد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.