حسن محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: چهارشنبه هفته جاری برنامه های این 2 گزینه سرمربیگری در نشست اعضای کمیته فنی مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت اگر به جمع بندی لازم برسیم، سرمربی این فصل شهرداری معرفی خواهد شد.
وی اضافه کرد: هر 2 گزینه از مربیان شناخته شده فوتبال همدان هستند و با خرد جمعی گزینه مدنظر انتخاب می شود.
محمدی با تاکید بر اینکه خواست شهردار همدان صعود به لیگ دسته یک کشور است خاطرنشان کرد: بر همین اساس باید تیمی قدرتمند را برای فصل جدید رقابت ها تشکیل دهیم.
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان در ادامه افزود: تیم فوتبال شهرداری در 2 فصل حضور در لیگ دسته 2 عملکرد خوبی ارائه کرد و حتی در آستانه صعود به لیگ یک بود و بدون تردید امسال شرایط بهتری را رقم می زنیم.
محمدی خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی ما تشکیل تیمی بومی است و از سرمربی منتخب می خواهیم تا 80 درصد از ترکیب تیم را بومی کند.
وی در ادامه با اشاره به احیای دوباره آکادمی فوتبال شهرداری همدان گفت: با بهره مندی از تجربه پیشکسوتان فوتبال شهرداری و نیز کادر مدیریتی مناسب این آکادمی در مسیر حرفه ای نسبت به پرورش استعدادها برنامه ریزی دارد.
وی با اشاره به برنامه این سازمان در فصل جدید المپیاد فرهنگی ورزشی محلات گفت: تاکید ما در برگزاری این رقابت ها با تشکیل تیم های رده های پایه است.
وی افزود: امسال در رشته های ورزشی محلات در قالب المپیاد فرهنگی ورزشی قصد داریم نسبت به شناسایی نخبه های نونهال، نوجوان و جوان اقدام کنیم چرا که معتقدیم این المپیاد باید فضایی برای شناسایی نخبه ها و معرفی آنها باشد.
تیم شهرداری تنها نماینده استان همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.