مدیرعامل سازمان ورزش گفت: موفقیت‌های به دست آمده در ورزش، حاصل سیاست‌های کلان شهرداری تبریز در راستای حمایت از ورزش تبریز است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، میرمعصوم سهرابی اظهار کرد: خوشبختانه در روزهای آتی و در اکثر رشته‌های ورزشی به موفقیت‌های خوب و افتخارآمیزی دست یافتیم که همه را مرهون سیاست‌های کلان در شهرداری تبریز است.
 
وی اظهار کرد: قهرمانی تیم دوچرخه‌سواری در رویداد مهم تور بین‌المللی آذربایجان و ماندن جام قهرمانی در تبریز کار مهمی بود که شهرداری از پس آن به خوبی برآمد.
 
سهرابی ادامه داد: موفقیت برزگ تیم والیبال شهرداری تبریز در دو بازی خارج از خانه و در برابر تیم‌هایی چون پیکان و سایپا به پیروزی رسید که موجب خوشحالی ورزش دوستان و والیبال دوستان تبریز شد که به نوبه خود کاری بزرگ در ورزش والیبال محسوب می شود.
 
وی بیان کرد: هر موفقیتی که در حیطه ورزش بدست می آید حاصل تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی در میدان مسابقه و تیمی دیگر در بیرون از میدان است که موفقیت های بدست آمده حاصل سعی و تلاس هر دو تیم می باشد.
 
سهرابی ادامه داد: امروز دوچرخه سواری شهرداری تبریز در آسیا سر آمد است و توانسته نه تنها نام تبریز بلکه نام کشور عزیزمان را نیز در مسابقات بین  المللی بر سر زبانها بیاندازد.
 
وی از پیروزی تیم فوتبال ساحلی هم در آخرین بازی خود یاد کرد و گفت: اینکه ورزش تبریز توسط شهرداری می‌تواند موجب شور نشاط و غرور در بین شهروندان شود نشانگر این است که به هدف خود رسیده‌ایم.
 
سهرابی ضمن تقدیم این موفقیت به مردم تبریز و آذربایجان گفت: همه سعی و تلاش ما و مجموعه سازمان ورزش اعتلای ورزش تبریز و آذربایجان بوده و از هیچ کوششی در این خصوص دریغ نخواهیم کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.