به گزارش ایرنا، محمدناصر نیکبخت روز چهارشنبه در آیین 29 فروردین روز ارتش، افزود: با وجود تلاش مستکبران برای ترویج ایران هراسی، این دسیسه و ترفند ناکام مانده است و هم اینک شاهد توجه بیشتر کشورها به ایران هستیم.
وی اضافه کرد: به همین دلیل است که همدان در سال جاری میلادی میزبان 40 کشور آسیایی است و آبان امسال رویداد گردشگری جهانی با حضور 500 تن از 180 کشور جهان در همدان برگزار می شود تا این افراد با حضور در استان همدان درباره مسایل گردشگری جهانی تصمیم گیری کنند.
نیکبخت با تبریک روز ارتش خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان با ترفندهایی مختلف دنبال انحلال ارتش بودند اما بزرگمردی که انقلاب را پیروز کرد و در جهان درخشید، با تدبیر مانع تضعیف ارتش شد.
استاندار همدان با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمان 'ارتش باید بماند' را صادر و ارتش با پاسخ مناسب به این پیام، جانفشانی های زیادی کردند، افزود: ارتش قهرمان در جریان جنگ تحمیلی نیز در کنار سایر نیروهای مسلح به گونه ای درخشید که در این برهه با وجود نابرابری ها، اما با حمایت مردم و هدایت های امام راحل، دوران دفاع مقدس را سربلند پشت سر گذاشتیم.
وی گفت: امروز قدرت نظامی و دفاعی نیروهای مسلح ایران در جهان زبانزد است و این آمادگی موجب شده است که دشمنان امروز جرات تعرض مستقیم به کشورمان را نداشته باشند.
نیکبخت یادآوری کرد: استکار جهانی از سویی دستیابی و ساخت موشک در ایران را مورد نقد قرار داده است و از سوی دیگر خود را مجاز به حمله موشکی به دیگر کشورها می داند.
وی بیان کرد: برخی کشورهای مسلمان برای بلند پروازی آمریکا و تداوم حمایت این کشور از رژیم غاصب صهیونیستی، تمام هزینه های جنگ در منطقه و حمله به یک کشور مسلمان را تامین می کنند.
استاندار همدان افزود: اتحادیه اروپا نیز سیاست های آمریکا را بر نمی تابد و می داند تصمیم و نگرش دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به نفع جامعه امروز نیست؛ بنابراین از ایران حمایت می کند.
روز 29 فروردین در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش نامگذاری شده است.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.