به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سیدحسین موسوی جمعه شب در آیین گرامی داشت دهه فجر و نوزدهمین یادواره 41 شهید روستای دیزج شاهرود در مسجدحضرت ابوالفضل (س) این روستا افزود : امروز بسیاری از آزادی خواهان مسلمان ، در سراسر دنیا ، انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده اند و دشمنان چشم دیدن این اقتدار را ندارند.
وی گفت : امروز شاهد تکرار عاشورا و کربلا هستیم و پیروان واقعی اسلام ناب محمدی (ص) باید صف خود را از راحت طلبان غربزده جدا کنند و نگذارند رهبر نظام اسلامی تنها بماند.
موسوی تاکید کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی بدنبال تحقق شعار از فرات تا نیل بود اما این آرزو را به گور خواهد برد ، امام ( ره ) صدور پیام انقلاب را وعده داده بود که اکنون بنای تمدن نوین اسلامی براساس افکار امام در جهان طنین انداز شده است.
وی تفکر هویت بخش و عزتمند مسلمانان را باعث نگرانی و دشمنی آمریکا با ایران اسلامی دانست و ادامه داد: تا ما جوانان غیور و مقتدر در خط ولایت داریم این تفکر هویت بخش زنده خواهد ماند .
عضو جامعه ایمانی مشعر با اشاره به اینکه غربیان بدنبال ترویج و القای تفکر انسان محور هستند، تاکید کرد : شهدا با تفکر عاشورایی خود برای گره گشایی از کار مردم گام برداشتند.
وی گفت: مسئولیت در نظام اسلامی نوکری و خدمتگزاری برای مردم است نه اینکه خوی غربیان را در خود پرورش دهیم .
وی مسئله اصلی دشمنان با ایران اسلامی را پرورش جوانان عزتمند برشمرد که این امر با وجود شهدای مدافع حرم که برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند به اثبات رسیده است.
عضو جامعه ایمانی مشعر قم گفت : شهدای مدافع حرم که متولدین دهه 70 و نسل چهارم انقلاب هستند و دوران دفاع مقدس را ندیده اند اینگونه جان خود را تقدیم اسلام می کنند که پشت استکبار را به لرزه درآورده است.
موسوی گفت: برای کشوری که در عرصه های مختلف علمی به دستاوردهای شگرف دست یافته ، واردات کالاهای غیر ضروری زیبنده نیست .
وی با بیان اینکه نابودی دشمنان اسلام بیاری خداوند نزدیک است، تاکید کرد : اقتصاد مقاومتی و خرید و حمایت از کالاهای ایرانی تنها راه استقلال کشور است.
دراین آیین علاوه بر اقشار مختلف مردم، امام جمعه شهرهای شاهرود و رودیان ، معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود و چند تن از مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان شاهرود حضور داشتند.
خاطره گویی همرزمان شهدا و مداحی و نوحه سرایی از برنامه های این آیین بود.
«جامعه ایمانی مشعر» تشکلی است که با پیوستن هیأت‌های مذهبی از سراسر در قم تشکیل شده است .
این تشکل ، ایجاد فرصت‌های یکسان برای تمام هیأت‌های مذهبی در سراسر کشور، امکان پیشرفت کمی و کیفی ،هم افزایی و نزدیک شدن هر چه بیشتر همه اعضا برای نیل به جایگاه هیأت تراز انقلاب اسلامی ، ازاهداف تشکیل خود بیان کرده است .
در دهه فجرانقلاب اسلامی ، 133طرح با اعتبار 645 میلیارد و 130 میلیون ریال در شهرستان شاهرود به بهره برداری می رسد ، که برای ۹۳ تن به صورت مستقیم اشتغال زایی می کنند.
7358/۶۱۶۷ خبرنگار : سروش مولانا *** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.