محمدحسین صفار هرندی روز پنجشنبه در مراسم دومین یادواره سرداران و 87 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: این فهم، که دشمنان در وهله نخست برای حمله به کشوری آن کشور را خلع سلاح می کند باید در جامعه تعمیم و تبیین شود و برای ایجاد امنیت و آرامش در کشور باید از نیروهای مسلح حمایت کرد.
وی اظهار کرد: امروز برد و دقت موشک های ایران تقویت شده است و اگر دشمن حماقت کرده و تعرض کند موشک ایران به همان نقطه اصابت کرد.
صفار هرندی افزود: تمهید امکانات برای مقابله با دشمنان، امنیت آور است تا آنان فکر تجاوز بر سر نداشته باشند و امکانات نظامی ایران نیز فقط به خاطر بازدارنگی است تا جنگی اتفاق نیفتد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این مراسم با نام یادواره شهدا، اهداف مختلفی دارد تصریح کرد: این یادواره ها فرصتی برای طلب رحمت و مغفرت و علو درجات برای شهدا، ذکر خاطرات دوران سپری شده با شهدا و توجه و عمل به حرف و پیام شهدا، است و باید آن را قدر دانست.
مشاور فرمانده کل سپاه با تاکید بر خصوصیات شهدا و اینکه این عزیزان حقایق را دیده و عاشقانه راه را برای رسیدن به هدف والا و الهی دنبال کردند، گفت: شهدا در نزد خدواند منان از جایگاه رفیعی برخوردارند و با شهادت نقطه امنیت و آرامش را پیدا کردند.
صفار هرندی افزود: پیام شهدا به ما نشاط می دهد و ما را در برابر موج عظیم دنیای کفر که جنگ احزاب واقعی را علیه ما به راه انداخته، سرپا نگه داشته است.
وی به شهادت محسن حججی اشاره کرد و اظهار داشت: شهید حججی، تصادفی انتخاب نشد و این شهید والامقام سربدار و انسانی خوش فکر و با معرفت بود.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز گفت: این مراسم پرشور و معنوی متعلق به شهدا است و در این مقطع حساس برای ما پیام دارد.
سردار جهانبخش کرمی افزود: نباید راه شهدا فراموش شود و به حتم به عهدی که با آنان بستیم به آن پایبند بوده و راه آنان را ادامه خواهیم داد.
وی به شهدای تدارکات و پشتیبانی استان زنجان در دوران دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: این عزیزان در عملیات های مختلف ازجمله عملیات والفجر در منطقه غرب کشور و عملیات نصر 7 در منطقه مرزی سردشت، رشادت های زیادی آفریدند و علاوه بر تامین تدارکات، در کنار رزمندگان شجاعانه جنگیدند و به فیض شهادت نایل آمدند.
سردار کرمی با بیان اینکه امروز تکلیف است که مانند شهدا از اسلام، انقلاب و ولایت فقیه دفاع کنیم افزود: شهید حججی سر دادند اما راه و روش را برای رسیدن به عزت و سربلندی به ما نشان دادند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.