به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی اظهار داشت: دشمن با بهانه‌های مختلف می‌خواهند جلوی پیشرفت نیروی مسلح ما را بگیرند و امروز ما در زمینهٔ پیشرفت‌های نظامی در جهان حرفی برای گفتن داریم.

 وی تصریح کرد: امروز روز ارتش و روزی است که در تاریخ انقلاب به‌عنوان بازوی استوار و توانمند جامعه اسلامی و مایه امنیت و آرامش جامعه اسلامی است.

یعقوبی افزود: در آغاز انقلاب اسلامی که دشمنان توطئه کردند تا ارتش را منحل کنند امام راحل با بصیرت در مقابل دشمن ایستاد و گفت ارتش باید بماند و بازوی توانمند جامعه اسلامی باشد و این ایستادگی امام راحل فتنه دشمن را خنثی کرد.

وی گفت: امروز نیروی مسلح و ارتش به‌عنوان پیشانی نظام وزینت جامعه اسلامی است و همواره پشتوانه نظام بوده است و مایه آرامش، امنیت و ثبات جامعه اسلامی است.

امام‌جمعه بجنورد بابیان اینکه نیروهای مسلح و ارتش اسلامی باید برای حفظ ارزش‌های خود همیشه آماده باشد و توانمندی‌های خود ر ا با تجهیزات مدرن به اوج برساند، تصریح کرد: تا دشمن با دیدن اقتدار از نظام حساب ببرد و باتربیت نیروهای کارآمد، توانمند، باتجربه و زیرک دست طمع دشمنان را از کشور اسلامی قطع کند.

یعقوبی گفت: امروز اقتدار و پیشرفت نیروی مسلح و ارتش ما دشمنان را حیرت‌زده و مأیوس کرده و دشمن با بهانه‌های مختلف می‌خواهند جلوی پیشرفت نیروی مسلح ما را بگیرند و امروز ما درزمینهٔ پیشرفت‌های نظامی در جهان حرفی برای گفتن داریم.

وی بابیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتعال نام‌گذاری شده است اظهار کرد: هرکسی در هر زمینه باید برای تحقق شعار سال تلاش کند ارتش نیز باید با تولید عزت، اقتدار و هیبت در مقابل استکبار جهانی را به اوج برساند.

یعقوبی افزود: همچنین با حضور در تمام عرصه‌ها هم در زمینهٔ اقتصاد مقاومتی و هم در زمینهٔ سیاسی و حضور باشکوه در انتخابات به پیام رهبری لبیک بگوییم واقتدار نظام را به رخ دشمنان بزنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: نیروی ارتش و دلاور ما باید تا رسیدن به اقتدار و تمدن نوین اسلامی گام بردارد و زمینه‌ساز قیام امام عصر(عج) باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 620856
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.