به گزارش ایرنا امیر عظیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سقوط پاس درس بزرگی برای فوتبال همدان بود و اکنون با تجربه از اشتباهات گذشته، سعی در تغییر وضعیت تیم و هدفگذاری لازم هستیم.
وی بیان کرد: به زودی وضعیت تیم برای ادامه کار در سال جاری در جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره مشخص خواهد شد و با تغییرات گسترده و بکارگیری افراد باتجربه و کاردان می توانیم پاس را بار دیگر احیا کنیم.
وی اضافه کرد: مشکل خاصی برای ادامه کار وجود ندارد و مسئولان همچنان حمایت لازم را خواهند داشت و با عزم همه جانبه می توانیم پاس را از این وضعیت خارج کنیم.
عظیمی افزود: سال گذشته با وجود تزریق مالی بسیار مناسب ، با ضعف های فنی در نتیجه گیری نتوانستیم در لیگ 2 ابقا شویم اما اشتباهات فنی مانع از نتیجه گیری لازم شد.
وی با قدردانی از حمایت های همه جانبه محمدناصر نیکبخت استاندار و رئیس هیات مدیره پاس گفت: استاندار همدان تاکنون برای این تیم سنگ تمام گذاشته است و آنهایی که مدعی هستند استاندار حمایت لازم را نداشته بهتر است اسناد مالی باشگاه را نگاهی بیندازند.
وی با انتقاد از برخی اظهارنظرهای مطرح شده پیرامون حمایت نکردن از تیم پاس در سال های گذشته افزود: در این چند سال اخیر میلیاردها تومان بودجه صرف اداره تیم پاس شد و حتی اسپانسر مالی مناسب به نام فولاد ویان هم با رایزنی استاندار جذب تیم شد.
وی افزود: همه مسئولان اعم از رئیس هیات فوتبال و سایر مدیران مرتبط اجرایی استان تیم پاس را تحت حمایت خود داشته اند و امروزه شرایط پاس دغدغه مسئولان است.
مدیرعامل پاس خاطرنشان کرد: امروزه آنهایی که کمر همت برای نابودی پاس بسته اند همان افرادی هستند که دور و نزدیک اطراف تیم نشسته اند و مدام خود را دلسوز و دلواپس اوضاع تیم می دانند اما سوال اینجاست که آیا در این چند سال حمایتی هر چند کوچک از تیم داشته اند؟
وی با قدردانی از نگرانی پیشکسوتان پاس در تهران گفت: به هر حال پایه این تیم در تهران و توسط آنها شکل گرفت اما اگر قرار بود که این چنین با انتقاد و گاهی تخریب خواستار واگذاری پاس به تهران شوند، چرا از روز اول جلوی این انتقال را نگرفتند.
وی افزود: پاس زمانی به همدان منتقل شد که تصمیم به انحلال آن از سوی مقامات ناجا گرفته شد.
عظیمی تاکید کرد: پاس تمام شدنی نیست و انحلالی هم در کار نخواهد بود و اگر به واقع استاندار همدان اعتقادی به حیات این تیم نداشت همین چند سال قبل که زمینه بازگرداندن آن به تهران هم مهیا بود، اقدام می کرد.
وی بیان کرد: استاندار همدان به عنوان رئیس هیات مدیره پاس شخصیتی فوتبالی است و نباید گناه اشتباهات نابخشودنی عده ای در باشگاه را به گردن شخصی انداخت که حمایت همه جانبه از تیم در این مدت داشته است.
وی اضافه کرد: اینکه بازیکن در زمین با اشتباهاتش تیم را به باخت می رساند یا کادر فنی که با تصمیم گیری های غیر قابل بخشش کمر به نابودی تیم می بندد، و یا انتخاب همین بازیکنان و مربی، مقصرش شخص رئیس هیات مدیره یا اعضا هستند؟
وی یادآور شد: امسال با صلابت کار خود را آغاز می کنیم و تمام جوانب را نیز در نظر می گیریم و راه های مختلفی را برای تیمداری در سطوح فوتبال بررسی کرده ایم و در چند روز آینده نیز تصمیم گیری لازم را در نشست اعضای هیات مدیره خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: از تمامی هواداران تشکر می کنم که همواره حامی تیم هستند و نگرانی آنها طبیعی است اما این انتظار هم می رود که سنجیده به مسایل نگاه کنند.
وی افزود: امروزه خیلی از باشگاه ها توان تیمداری را ندارند حال اینکه همچنان مسئولان همدان رویکرد حمایتی از تیم دارند و مسیر برای جبران فراهم است.
وی اطمینان داد در صورت برطرف شدن پاره ای از مسایل ، مشکل خاصی برای تیم امسال وجود نداشته باشد و با حمایت مسئولان و کمک دلسوزان واقعی پاس بتوانیم جایگاه این تیم را احیا سازیم.
پاس در فصل جاری لیگ 2 با کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته 3 سقوط کرد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.