به گزارش روز شنبه روابط عمومی معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، حسن محمدی با بیان اینکه این تعداد مسافر در قالب 31 هزار و 616 خانوار در اماکن اقامتی همدان اسکان داده شده‌اند افزود: بیشترین مسافران از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و تهران بودند.
وی با بیان اینکه روز گذشته پنج هزار و 948 نفر در قالب یک‌ هزار و 652 خانوار در کلاس‌ها و فضاهای مرتبط با آموزش و پرورش اسکان داده شده‌اند، عنوان کرد: آموزش و پرورش همدان آمادگی لازم را برای اسکان مسافران فرهنگی دارد و مشکلی در این زمینه نیست.
وی با اشاره به اینکه روز دهم فروردین ماه 336 خانوار در قالب 894 نفر در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های همدان اسکان داده شده‌اند، گفت: روز گذشته 114 خانوار با 360 نفر جمعیت در مهمانپذیرهای همدان اسکان داده‌ شده‌اند.
محمدی با بیان اینکه امسال از ظرفیت منازل استیجاری دارای مجوز برای اسکان مسافران نوروزی استفاده شده است، افزود: روز گذشته 114 خانوار در قالب 360 نفر در منازل استیجاری همدان اسکان داده شده‌اند.
وی اظهار کرد: همچنین در روز دهم فروردین ماه 67 خانوار در قالب 250 نفر در فضاهای مرتبط با سازمان فرهنگی، ورزشی و شهرداری همدان اسکان داده شده‌اند.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه ظرفیت لازم برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است، گفت: مسافران نوروزی که قصد سفر به همدان را دارند نگران تامین فضا برای اقامت نباشند چراکه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران اندیشیده شده است.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت لازم برای اسکان مسافران در پارک‌ها و اماکن چادرزنی ایجاد شده است، گفت: شهرداری همدان بوستان‌های شهروند، نماز، ارم و مردم را برای نصب چادر توسط مسافران مشخص کرده است.
محمدی اظهار داشت: مسافران نوروزی می‌توانند برای نصب چادر در این پارک‌ها اقدام کنند چراکه نصب چادر در سایر پارک‌های شهر ممنوع بوده و اجازه نصب در آنها داده نمی‌شود.
وی بیان کرد: روند پذیرش مسافران نوروزی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان به خوبی در دست اجرا بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.