اگر چه شهرستان جویبار دارای ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری ، تاریخی و صنایع دستی ( سفال گری ) است ، اما منابع آبی این شهرستان و چشم انداز زیبای آن توانسته بیشترین مسافران نوروزی را به خود جذب کند.
جانشین رئیس ستاد سفر نوروزی شهرستان جویبار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تعداد مسافران اسکان موقت و بازدید کننده از جاذبه های گردشگری این شهرستان را تا روز هفتم فروردین ماه را 12 هزار و 438 نفر اعلام کرد.
خسرو طالبی گفت که از این تعداد مسافرانی که وارد شهرستان جویبار شده اند ، بیشترین آن مسافرانی بوده اند که از ساحل زیبای چپکرود بازدید کردند.
شهرستان جویبار 18 کیلومتر از ساحل دریای خزر را در اختیار دارد که همه این سواحل در بخش گیل خواران قرار دارد .
وی از حضور نیروهای امدادی ، انتظامی برای حفظ و امنیت مسافران نوروزی در ساحل دریا چپکرود خبر داد و افزود : سه نفر به عنوان غریق نجات و 2 خودروی موتوری از نیروهای هلال احمر در این ساحل مستقر هستند.
جانشین رئیس ستاد سفر نوروزی جویبار آمار اقامت مسافران نوروزی در مجتمع و مدارس این شهرستان را 6 هزار و 504 نفر اعلام کرد.
چهار مدرسه در شهرستان جویبار برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است که سه مدرسه در شهر جویبار و یک مدرسه در شهر کوهیخیل با 18 کلاس درس است .
همچنین سه واحد سوئیت در آموزش و پرورش برای خدمات دهی به مسافران در نظر گرفته شده است .
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.