حبیب معصومی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در این ایستگاه ها 30 قلم دارو که نیازی به تجویز و نسخه پزشک ندارند بر اساس نیاز مسافران نوروزی به آنها ارائه می شود اضافه کرد: افراد مستقر در این ایستگاه ها ضمن انجام تست های پزشکی، اقدام به راهنمایی مسافران درباره موقعیت مکانی بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و داروخانه ها می کنند.
وی بیان کرد: 55 پایگاه امدادی اورژانس، 400 نیروی انسانی، 15 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد در طرح نوروزی 97 مشارکت دارند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان اظهار کرد: شمار پایگاه های امدادی اورژانس امسال از 52 به 55 پایگاه افزایش داشته و نیروهای آماده باش نیز از 350 به 400 تن رسیده است.
به گزارش ایرنا معصومی با بیان اینکه 50 درصد آمبولانس های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان نوسازی شدند اضافه کرد: ماموریت های اورژانس با ورود به ایام نوروز افزایش می یابد که علت آن افزایش شمار بالای سوانح رانندگی است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان بیان کرد: نوروز امسال تمامی واحدهای دانشگاه علوم پزشکی از جمله بیمارستان ها در آمادگی 100 درصد هستند و پزشک متخصص رشته های مختلف و پزشک معین در مراکز درمانی حضور دارند.
معصومی اضافه کرد: بیمارستان های متعلق به نهادهای نظامی، 2 بیمارستان تامین اجتماعی و بخشی از بیمارستان های خصوصی و داروخانه های شبانه روزی این استان به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.
طرح نوروزی از 24 اسفند امسال آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.