محمدناصر نیکبخت شامگاه چهارشنبه در نشست با فرمانداران، بخشداران و مدیران ستادی با بیان اینکه رویداد 2018 برای استان همدان یک فرصت است که باید جدی گرفته شود افزود: در صورت وفاق و همدلی بین مسئولان می توان به توسعه دست یافت و اکنون همدان با وحدت و همدلی در این مسیر قرار دارد.
استاندار همدان تاکید کرد: همه مدیران موظف به بیان دستاوردهای نظام و دولت به مردم هستند همچنین باید در راستای تحقق وعده های انتخاباتی دکتر روحانی شبانه روز تلاش کنند.
به گزارش ایرنا نیکبخت بیان کرد: رای مردم به دکتر روحانی در انتخابات امسال نشانه اعتقاد مردم به سیاست های دولت تدبیر و امید بود.
وی اظهار کرد: مسئولان از انتقاد سازنده استقبال می کنند اما باید توجه داشت که تخریب دولت به بهانه انتقاد، تخریب نظام است.
استاندار همدان با بیان اینکه مجلس و دولت برای رسیدگی به مسائل اساسی مردم اتفاق نظر دارند، توفیقات دولت را نتیجه وحدت و همدلی و همکاری نمایندگان مجلس دانست.
نیکبخت بیان کرد: تاکنون نشست هایی با اقشار مختلف مردم از جمله روحانیان و سمن ها صورت گرفته است و برگزاری این همایش ها در سال پیش رو نیز ادامه می یابد.
وی گفت: امسال همدان بیش از سالهای گذشته میزبان مسافران است بنابراین انتظار می رود همه مدیران و فرمانداران آمادگی لازم برای استقبال از مهمانان نوروز را داشته باشند.
استاندار همدان با بیان اینکه رتبه کسب و کار همدان از 24 به 11 رسیده است افزود: به رئیس جمهور قول دادم 30 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شود و امسال بیش از 19 هزار شغل ایجاد شده است.
نیکبخت اضافه کرد: طرح های عمرانی همدان شامل سدسازی، هتل سازی و راه سازی با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شتاب گرفت.
به گزارش ایرنا وی اجرا وهدفگذاری 700 مگاوات نیروگاه خورشیدی با همکاری بخش خصوصی در استان را یک توفیق بزرگ برشمرد.
استان همدان که در دامان کوه الوند پهنه گسترانیده با تمدن سه هزار ساله از کهن‌ ترین شهرهای جهان است و به واسطه دارا بودن بیش از یک هزار و 800 اثر تاریخی و گردشگری، در سال 85 با مصوبه مجلس شورای اسلامی به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران معرفی شد و در سال 2018 نیز به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده است که در این راستا میزبان وزرای گردشگری 34 کشور آسیایی و بیش از 500 عضو وابسته به سازمان جهانی گردشگری خواهد بود.
این استان با دارا بودن آثار تاریخی و باستانی ارزشمندی همچون تپه هگمتانه، کتیبه های گنجنامه، آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، گنبد علویان و جاذبه های طبیعی همچون غار علیصدر هم‌ اکنون به عنوان پنجمین شهر گردشگری کشور شناخته می‌ شود.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.