حجت الاسلام احد آزادیخواه روز شنبه در همایش هم اندیشی روحانیان و ائمه جمعه استان همدان افزود: نقش علما و روحانیت در همه دوران ها در ارتقای جامعه بی بدیل بوده است و روحانیان و مبلغان دینی باید به کمک دولت اسلامی بیایند.
وی یادآور شد: همگان مشاهده کردند که عده ای از مزدوران دشمن حدود 100 شهر کشور را آلوده و ناآرامی ایجاد کردند و مبلغان دینی و روحانیان باید از این اتفاقات جلوگیری کنند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: همدان جزو اولین استان هایی است که با ابتکار خود نشست های هم اندیشی با فرهیختگان و اقشار مختلف مردم برگزار می کند که این ابتکار موجب افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد دولتمردان می شود.
حجت الاسلام آزادیخواه پیشنهاد داد: با توجه به اینکه استاندارهمدان یک مشاور امور روحانیان دارد می توان با توسعه نظام مند و اداری این حوزه مشاوره امکان آن را فراهم کرد که مشاور استاندار به شهرستان های مختلف استان سفر کند و مشکلات و انتقادات روحانیان را به استاندار منتقل کنند.
وی ادامه داد: همچنین استاندار همدان می تواند در هر شهرستان یک رابط بین شهرستان و استانداری در نظر گیرد تا دغدغه ها را به گوش استانداری برساند.
وی با تمجید از اقدامات استاندار همدان در حوزه اشتغالزایی گفت: استاندار همدان در 2 سال اخیر که من در مجلس بودم از هیچ اقدامی برای توسعه اشتغال در استان دریغ نکرده است و هر زمان احساس شده حضور استاندار کنار نماینده های مجلس موثر است ایشان حضور یافتند.
به گزارش ایرنا، همایش بزرگ روحانیان، ائمه جمعه و جماعات استان همدان با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در همدان با محوریت آسیب های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی، هم اینک در حال برگزاری است.
حدود 2 هزار مبلغ دینی در یک هزار و800 مسجد استان همدان فعال هستند و حدود 2 هزار و 400 هیات مذهبی و 300 کانون و موسسه قرانی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان فعالیت می کنند.
1181/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.