به گزارش ایرنا، علی اکبری روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شیراز که در محل روستای اسلاملو از توابع دهستان قره باغ بخش مرکزی شیراز برگزار شد، افزود: متاسفانه این مشکلات که در حوزه محیط زیست، حاشیه نشینی، آب شرب و آسیب های اجتماعی است در حال انتقال به روستاهای اطراف این کلانشهر است.
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: براساس بررسی هایی که در مورد 10 آسیب اجتماعی در کشور صورت گرفته، استان فارس در پنج مورد آن پیشرو است و جامعه شهری را درگیر خود کرده است.
اکبری افزود: برخی از مشکلاتی که در روستاهای اطراف کلانشهر شیراز وجود دارد شاید به منابع مالی زیاد برای حل آن نیاز نباشد و تنها با هماهنگی بین دستگاهها برطرف خواهد شد.
این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل خشکسالی و کاهش بارندگی ها در سال جاری در فارس اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر کم آبی در مناطق شمالی این استان به معضلی جدی برای مردم تبدیل شده اما متاسفانه در سال 96 بیشتر از سال های گذشته در این مناطق بیشتر برنج کشت شده است.
اکبری گفت: با توجه به خشکسالی موجود، کشت این محصول که به آب فراوانی نیاز دارد، منافع کل مردم فارس را تهدید می کند و باید هرچه زودتر جلوی این کار گرفته شود.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.