به گزارش ایرنا حمیدرضا حاجی بابایی پنجشنبه شب در آیین پایانی المپیاد فرهنگی ورزشی محلات همدان اظهار کرد: بزرگترین تیم ها هم در مقطعی دچار افت می شوند اما بازگشت به موفقیت تمام شدنی نیست و بازهم تلاش می کنیم تا پاس به جایگاه واقعی خود بازگردد.
وی اضافه کرد: افت پاس مشکلی را ایجاد نمی کند و با برنامه ریزی بهتر و درس گرفتن از اشتباهات گذشته می توانیم این تیم را در مسیر موفقیت قرار دهیم.
حاجی بابایی بیان کرد: همدان از بهترین زیرساخت های ورزشی برخوردار است و می توانیم در عرصه های مختلف به ویژه فوتبال میزبانی مسابقات بین المللی را داشته باشیم.
وی افزود: سرمایه گذاری در رده های سنی نوجوانان و جوانان در فوتبال ضروری است و پرداختن به این مهم زمینه ساز موفقیت در میادین ملی و بین المللی خواهد شد.
وی بیان کرد: پیشرفت ورزش محلات تضمین کننده ورزش قهرمانی و حرفه ای است و باید در راستای کیفی سازی این رقابت ها برنامه ریزی شود.
حاجی بابایی خاطرنشان کرد: بسیاری از ورزشکاران موفق استان همدان نیز شروع خود را از محلات داشته اند و امروزه اغلب آنها ستاره های ماندگار ورزش کشور هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این آیین گفت: مصوبه های حوزه ورزش محلات به طور کامل اجرایی شده است و اعضای شورای شهر، شهردار و مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری حمایت جدی در توسعه این بخش دارند.
ابراهیم مولوی افزود: دیدگاه ما توجه جدی به ورزش در عرصه های قهرمانی و همگانی است و بسترهای توسعه در این 2 بخش در ورزش محلات مهیا می شود.
وی بیان کرد: هم اکنون زمین دهکده ورزش محلات به وسعت 300 هکتار در مسیر رباط شورین اختصاص یافته و ده ها مجموعه زمین های خاکی فوتبال و والیبال در این دهکده طراحی شده است.
مولوی تاکید کرد: تکمیل این طرح بزرگ ورزشی نیاز به ردیف از اعتبارات ملی دارد که از نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی می خواهیم نسبت به جذب بودجه مورد نیاز برای ساخت آن پیگیری لازم را داشته باشند.
وی فوتبال همدان را دارای جایگاه فراملی دانست و گفت: هم اکنون مرتضی تبریزی و مهدی کیانی به ترتیب کاپیتان های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز از ورزش محلات استان همدان به این سطح رسیده اند و افتخار ارزشمند برای ما به شمار می روند.
ورزش محلات همدان دارای بیش از 5 هزار عضو در رشته های کشتی، والیبال و فوتبال است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.