به گزارش ایرنا، معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار همدان در آیین بهره برداری از این دانشکده، گفت: ایجاد دانشگاه صنعتی کمک شایانی به جبران عقب ماندگی حوزه صنعت در این استان داشته است.
رضا قیاسی اظهار کرد: این استان با وجود شایستگی ها و شرایط مناسب، از گذشته با عقب ماندگی در حوزه صنعت روبه رو بوده و با این حال تلاش برای بهبودی شرایط در حال انجام است.
وی اضافه کرد: هم اکنون زیرساخت های بسیار خوبی در بخش صنعت داریم و حمایت مسئولان اجرایی استان نیز بسترهای لازم را برای رونق بخشی صنعت و نیز حضور سرمایه گذاران مهیا کرده است.
قیاسی بیان کرد: ایجاد دانشگاه صنعتی همدان نیز بسترهای بسیار خوبی را برای کمک به جبران عقب ماندگی حوزه صنعت و رسیدن به اهداف تعیین شده در این بخش ایجاد می کند.
وی افزود: در حال حاضر دانشگاه های استان همدان در بخش آموزش عالی بسیار خوب پیش رفته اند و توجه جدی به این حوزه داریم.
وی یادآور شد: ایجاد دانشکده بین المللی دی 8 نیز از افتخارات ارزنده نظام آموزشی همدان است که با حمایت و توجه جدی مسئولان به زودی به سرانجام می رسد.
معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار همدان با قدردانی از خدمات بنیاد فرشچیان در همدان گفت: خانواده فرشچیان مایه عزت و افتخار برای استان همدان است و از جایگاه والا نزد همدانی ها برخوردار هستند.
وی افزود: خدمات ماندگار خانواده فرشچیان در حوزه علوم و آموزش بدون تردید زمینه ساز پرورش نسل های نخبه خواهد بود.
به گزارش ایرنا، دانشکده فناوری های نوین محمدعلی فرشچیان در 6 طبقه با 15 آزمایشگاه، 16 کلاس درس و یک سالن آمفی تئاتر به عنوان ساختمان و برج پژوهشی بهره برداری شد.
به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز نخست سفر 2 روزه خود به استان همدان در شهرستان فامنین و در جمع نمایندگان و مسئولان استان همدان حضور یافت و امروز صبح با حضور در شهرستان بهار با خانواده شهید 'میلاد مصطفوی' دیدار و از مرکز جامع سلامت آیت الله بهاری این شهر نیز بازدید کرد.
با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سال 93 برگزاری کنگره کشوری گرامیداشت روز شهید در دستور کار قرار گرفت و این آیین سال های 93 و 94 در وزارتخانه برگزار شد.
در سال 95 دانشگاه علوم پزشکی یزد میزبان برگزاری این کنگره بود که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این استان برگزار شد.
امسال نیز با پیشنهاد و اعلام آمادگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، میزبانی این کنگره کشوری از سوی وزارتخانه به این دانشگاه واگذار شده بود که با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.