به گزارش ایرنا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این آیین با تقدیر از ایثار، استقامت و جوانمردی شهدا و خانواده های آنها، این عزیزان را اسوه و الگویی برای جامعه به ویژه نسل جدید دانست.
سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود: به طور حتم خدمت شهید مصطفوی در راهیان نور زمینه و بستری برای پیوستن او به خیل شهدا شده است.
پدر شهید مدافع حرم نیز در این دیدار عنوان کرد: شهید سید میلاد مصطفوی قبل از شهادت به مدت 13 سال در راهیان نور به عنوان خادم الشهدا به زائران خدمت رسانی می کرد.
علی مصطفوی افزود: این شهید دارای ویژگی ها و روحیات منحصر به فرد بود و اخلاق و منش این شهید موجب عشق و ارادت ایشان به امامت و ولایت شده بود.
وی ادامه داد: فرزندم در سال 94 و یک هفته پس از شهادت سرلشگر پاسدار حسین همدانی به درجه رفیع شهادت نایل شد.
در حاشیه این دیدار یکی از شهروندان بهاری خواستار ارائه تمهیداتی به یک مادر شد که وزیر بهداشت پس از اینکه در جریان بیماری این مادر قرار گرفت دستور پیگیری و رفع مشکل آن را صادر کرد.
استان همدان 14 شهید مدافع حرم دارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز نخست سفر 2 روزه خود به استان همدان در شهرستان فامنین و در جمع نمایندگان و مسئولان استان همدان حضور یافت و امروز صبح نیز با حضور در شهرستان بهار با خانواده شهید 'میلاد مصطفوی' دیدار و از مرکز جامع سلامت آیت الله بهاری این شهر نیز بازدید کرد.
حضور در چهارمین کنگره شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از دیگر برنامه های این سفر است.
2087/7526
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.