سرپرست انجمن اتومبیلرانی و موتورسواری هیات کارگران استان البرز از راه اندازی کمیته و مسابقات رادیو کنترل ویژه جامعه کار و تلاش، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میثم اکبرپور اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف ورزشی، خصوصا خانواده بزرگ و با اخلاق اتومبیلرانی و موتورسواری جامعه کار و تلاش، مقرر شد با راه اندازی کمیته رادیو کنترل (RC)، یکی از مهیج ترین و پر مخاطب ترین رقابت های ورزشی به زودی برگزار شود. 

وی با اشاره به جانمایی و طراحی پیست دو منظوره سرعت و مهارت مسابقات رادیو کنترل، اظهار داشت: در هفته جاری، کمیته مذکور به صورت عملیاتی شروع به کار خواهد کار و در این راستا از علاقه مندان، استقبال می شود.

اکبرپور با اشاره به برگزاری مسابقات اتومبیلرانی (آفرود) و موتور سواری (کراس) و تریل در جمعه گذشته، گفت: این مسابقات  همزمان با اولین همایش و گردهمایی انجمن اتومبیلرانی و موتور سواری هیات کارگران استان البرز انجام شد که با هدف توسعه ورزش جامعه کار و تلاش و همچنین فراهم کردن بستری مناسب برای حضور علاقه مندان کار و کارگر در این رشته ورزشی، برگزار شد.

 سرپرست انجمن اتومبیلرانی و موتور سواری هیات کارگران استان البرز، ضمن قدردانی از تلاش استاندار و مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، گفت: این رشته ورزشی با حمایت مسئولان و مدیران استانی به مجموعه رشته های ورزشی جامعه کار و تلاش، اضافه شد و به زودی شاهد بهترین برنامه ها برای عزیزان زحمت کش، خواهیم بود.

اکبرپور گفت: برای فرهنگ سازی در این رشته خصوصا در بخش آموزش با برنامه ربزی صحیح و ایجاد زیر ساخت های مناسب به دنبال جذب نفرات مجرب و استفاده از جوانان علاقه مند و خلاق هستیم. همچنین، همیاری پیشکسوتان این رشته و همکاری دستگاه های مربوطه، محقق خواهد بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به دنبال تفاهم نامه های ارزشمند با باشگاه های مختلف و همچنین اداره کل های استان البرز، هستیم.

اکبرپور با اشاره به برنامه های آتی کمیته اتومبیلرانی، گفت: در آینده نسبت به همایش های خودرویی انجمن کارگران استان البرز و رونمایی از کمیته های مختلف ورزشی زیر مجموعه انجمن اتومبیلرانی، اطلاع رسانی می شود. این همایش همزمان با نمایشگاه خودرو برگزار می شود که همکاران در مجموعه انجمن اتومبیلرانی و موتور سواری کارگران در حال برنامه ریزی و هماهنگی های آن هستند.

اکبرپور در پایان از علاقه مندان به این رشته ورزشی درخواست کرد برای ورود به کمیته مربوطه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09127205097 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.