به گزارش ایرنا نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: تمامی تلاش مسئولان نظام جمهوری اسلامی خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات آنان است.
محمد کاظمی با بیان اینگه نگاه مسئولان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون حرکت برای رفع مشکلات مردم و عمران و آبادانی کشور بوده است افزود: روند حرکت نظام خدمتگزاری است و چنانچه افرادی در این میان خوب نبوده و خطایی کرده اند، نباید آن را به حساب انقلاب بگذاریم.
وی بیان کرد: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی تمامی امکانات و خدمات به دورترین نقاط کشور و روستاهای محروم ارائه شده و همچنان این خدمات به همت دولتمردان ادامه دارد.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه امام خمینی (ره) با دست خالی از سال 42 نهضت خود را آغاز و در سال 57 انقلاب با همراهی مردم به ثمر نشست گفت: این بی انصافی است که بگوییم در طول 40 سال از پیروزی انقلاب، دولت و مسئولان خدمتی را به مردم ارائه نکرده اند.
کاظمی رشد شتابان حوزه بهداشت و درمان را یکی از خدمات ماندگار دولت تدبیر و امید برشمرد و افزود: علاوه بر این بهسازی روستاها، گازرسانی، مقاوم سازی مسکن روستایی و عمران و آبادانی رهاورد نظام و انقلاب بوده و دولت در این زمینه گام های خوبی برداشته است.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در روزهای گذشته تاکید کردند که تمامی مسئولان، دولتمردان و سران سه قوا برای حل مشکل تبعیض، فساد و مشکلات مردم تلاش کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز اصل نظام و انقلاب را خدمتگزاری مسئولان به مردم دانست و گفت: امروز کسی جز خود ما نمی تواند مشکلات را حل کند.
حجت الاسلام احد آزادیخواه ترس و واهمه نداشتن ملت ایران از هیچ دشمنی را تفکر انقلابی دانست و اظهار کرد: مردم همیشه بیدار ایران اسلامی جز خدا از کسی هراسی به دل ندارند و با رهبری امام(ره) و توکل به خدا دست رد به سینه مستشاران رژیم پهلوی زدند و انقلاب را مال خود کردند.
وی با اشاره به مردمی بودن انقلاب، مسئولان نظام را هر روز بیشتر از دیروز مردمی و متعهد برای خدمت به مردم دانست و ادامه داد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، وحدت و همدلی راهکار رفع مشکلات و مبارزه با فساد و تبعیض است.
وی همچنین حضور رهبری، رئیس جمهور و وزرا در بین مردم و دیدار چهره به چهره را حاصل پیروزی انقلاب برشمرد و اظهار کرد: آزادی امروز که به برکت پیروزی انقلاب بدست آمده، غیر قابل مقایسه با قبل از انقلاب است و باید برای حفظ این آزادی و استقلال تلاش کنیم.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم به خدمات خوب دولت به ویژه در روستاها اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما در کمیسیون تلفیق این بود تا در بودجه سال 97 فشاری به مردم به ویژه از نظر اقتصادی وارد نشود.
به گزارش ایرنا، مرحله نخست بهسازی روستای سنگ سفید ملایر با اعتباری بیش از 520 میلیون ریال از محل دهیاری ها و کمک خیران این روستا بهره برداری شد.
همزمان با ایام دهه فجر عملیات اجرای طرح بهسازی چهار روستای ملایر با اعتبار پنج میلیارد و 150 میلیون ریال آغاز و طرح بهسازی 6 روستا بهره برداری شد که در مجموع بیش از 12 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.
ملایر با 208 روستای دارای سکنه در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.