به گزارش روز شنبه ایرنا در این بیانیه که از سوی شورای هیات های مذهبی، کانون مداحان، شورای کانون های فرهنگی تبلیغی، اتحادیه های قرآنی، شورای تبلیغ، شوراهای فرهنگی محلات ، پایگاه های سلامت اجتماعی ، اداره کل تبلیغات اسلامی همدان و پایگاه مقاومت شهید مفتح استان همدان صادر شد آمده است: به هرگاه صدای پای ماه بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوش می رسد، گویی این شهیدانند که آمده اند برای بیعتی دوباره و برای ماندگار کردن آرمان ها و وپیمان ها، آرمان هایی که با خون سرخ خود ممهور کرده اند و پیمان هایی که برای ماندگار کردنشان از تمام هستی خود گذشته اند.
در ادامه این بیانیه آمده است: اینک ماییم و آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی و فرزندان شهیدش و انقلابی که حاصل ازخودگذشتگی ها و فداکاریها و جان نثاری های مجاهدین راه حق است.
در این بیانیه تاکید شده است: ما عهده دار امانتی عظیم و رسالتی بزرگ هستیم و اینک در آستانه آغاز چهلمین سال عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مردم ولایتمدار، بصیر و شجاع ایران اسلامی با غیرتی ملی و انقلابی در جای جای این سرزمین سرافراز با لبیک به رهبر و مقتدای خود حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، با حضور پرشور و غرورانگیز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، حماسه ای به یاد ماندنی و دشمن شکن در تاریخ افتخار آمیز ایران با صلابت ومقتدر، خواهند آفرید.
این بیانیه می افزاید: بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان های بلند شهدا و امام شهیدان ، دشمنان قسم خورده این مرز و بوم افتخارآفرین را مایوس تر از گذشته کرده و فریاد حق طلبی و استکبار ستیزی خود را به گوش دنیا می رسانند و به جهانیان می فهمانند که مردم عهده دار مهمترین نقش در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.
در پایان این بیانیه آمده است: ما به عنوان شبکه تبلیغی ضمن اعلام حضور در صفوف یکپارچه و متحد مردم مومن و همیشه درصحنه استان همدان از عموم مردم آگاه و نستوه برای خلق حماسه ‌ای ماندگار از بصیرت و هوشیاری انقلابی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1396 دعوت می کنیم.
راهپیمایی عظیم 22 بهمن امسال، ساعت 10 صبح از میدان امامزاده همدان آغاز و تا میدان آرامگاه بوعلی سینا ادامه دارد و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان سخنران ویژه این مراسم است.
1181/2087
خبرنگار: الهام تدین** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.