محمد مهدی ملکیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سکه های بهار آزادی منقش به تصویر حضرت امام خمینی(ره) که توسط بانک مرکزی ضرب شده است، در این طرح به متقاضیان فروخته می شود.
وی درباره شرایط پیش فروش توضیح داد: همه افراد بالای 18 سال می توانند به هر تعداد، سکه پیش خرید کنند همچنین سکه ها در دو سر رسید 6 ماهه و یکساله به متقاضیان تحویل داده می شود.
ملکیان ادامه داد: ودیعه دریافتی برای هر قطعه سکه 10 میلیون ریال است و مابه التفاوت قیمت آن در زمان تحویل دریافت می شود.
مدیر روابط عمومی اداره امور شعب بانک ملی استان همدان، اظهارکرد: سکه های تحویلی در سررسید 6 ماهه با چهار درصد و در سر رسید یک ساله با 9 درصد تخفیف از قیمت روز تحویل متقاضی شده همچنین مالیات بر ارزش افزوده نیز از آنها دریافت نمی شود.
ملکیان افزود: خریداران، برای تحویل سکه های پیش خرید شده در زمان سر رسید باید به شعبه ای که در آن پیش خرید را انجام داده اند مراجعه کنند.
وی گفت: در استان همدان نیز 22 شعبه منتخب بانک ملی مبادرت به پیش فروش سکه بهار آزادی می کنند که شامل شعبه مرکزی همدان و شعبه های واقع در میدان آرامگاه ابن سینا، بوعلی، بازار، مهدیه و مریانج در شهرستان همدان است.
مدیر روابط عمومی اداره امور شعب بانک ملی استان همدان افزود: در شهرستان ملایر شعبه های مرکزی، سامن، حسین آبادشاملو، در شهرستان نهاوند و اسدآباد شعبه های مرکزی در تویسرکان شعبه مرکزی و سرکان اقدام به پیش فروش سکه بهار آزادی می کنند.
وی اضافه کرد: متقاضیان در شهرستان رزن می توانند به شعبه مرکزی، قروه درجزین و دمق، و شعب کبودرآهنگ، فامنین، بهار، لالجین، صالح آباد و قهاوند برای نامنویسی مراجعه کنند.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.