محمدناصر نیکبخت روز دوشنبه در آئین بهره برداری از طرح 235 واحدی مسکن سپاه همدان اظهار کرد: وقتی سپاه و بسیج انجام کار و خدمتی را بر عهده می گیرد مطمئن هستیم که به بهرتین شیوه و بالاترین استحکام این طرح به سرانجام می رسد.
وی اضافه کرد: سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان 2 فاز احداث اردوگاه راهیان نور در جنوب کشور را با پائین ترین هزینه یعنی حدود 20 میلیارد ریال انجام داد که این امر موید این است که سپاه و بسیج کار خود را به خوبی انجام می دهند.
استاندار همدان افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که یک هزار نقطه در کشور آباد شود که سپاه پاسدارن در این زمینه پیشگام شد و نشان داد که نه فقط در کارهای عمرانی بلکه در تمامی حوزه های اقتصادی، اشتغال و اجرای اقتصاد مقاومتی پیشگام است.
وی تاکید کرد: سپاه پاسداران با حراست از مرزهای ایران در غرب کشور از تعرض گروهک های تکفیری به کشور جلوگیری کرد و موجب شد که این ملت از گزند دشمن مصون باشد.
استاندار همدان یادآوری کرد: در جریان درگیری اخیر نیروهای سپاه پاسداران با گروهک تکفیری، رشادت رزمندگان منجر به هلاکت و دستگیری چند تن از اعضای این گروه شد.
نیکبخت اضافه کرد: یکی از رزمندگان سپاه همدان در این درگیری به درجه رفیع شهادت نائل شد که مردم این استان به شایستگی این برادر رزمنده را تشییع کردند.
طرح 235 واحدی سپاه همدان با حضور استاندار، فرمانده و جانشین سپاه همدان بهره برداری شد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.