رسول منعم روز دوشنبه در دیدار با پرویز بلاغی و عباس بنیاسی جانبازان 50 درصد دفاع مقدس همدان اظهار کرد: امروزه آرامش و امنیت کشورمان مرهون جانفشانی ها و از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران است و آحاد مردم به ویژه نسل امروزی باید از شخصیت این افتخارآفرینان و قهرمانان واقعی سرمشق بگیرند.
وی بیان کرد: حفظ کیان و عزت ایران اسلامی مرهون کوشش ها و از خود گذشتگی شهدای گرانقدر و جانبازان و ایثارگران دلاور هشت سال دوران دفاع مقدس است و به منظور پاسداشت فداکاری این عزیزان برنامه های مدون برای بازدید از خانواده شاهد، جانبازان و ایثارگران به مناسبت های مختلف در دستور کار داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برای تکریم جانبازان است و همه قشرهای جامعه باید جانبازان و ایثارگران را تکریم کنند.
وی اضافه کرد: جانبازان در دوران دفاع مقدس با ایثارگری خود ثابت کردند که پیرو واقعی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی هستند و پس از دفاع مقدس نیز با حضور در همه عرصه های اجتماعی و فرهنگی ثابت کردند که همچنان بر عهد خود با شهدا و امام شهدا ایستاده اند.
وی یادآور شد: جانبازان و خانواده های آنان مظهر صبر و مقاومت در جامعه هستند و جوانان باید از این الگوهای ایثار و رشادت سرمشق بگیرند.
ورزش همدان دارای بیش از 30 جانباز و ایثارگر دفاع مقدس است.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.