سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با هیات اندیشه ورز بیان کرد: این هیات متشکل از جوانان علاقه مند و اثر گذار از همه اقشار و گروه هایی معتقد به سیاست های دولت تدبیر و امید است.
وی اضافه کرد: این جوانان با گردهمایی درصدد ارتقای نقش و جایگاه جوانان در تصمیم گیری و تصمیم سازی هستند و اعضای هیات اندیشه ورز راهکارهای اجرایی برای بخش های مختلف دستگاه های اجرایی و مجموعه دولت در استان و شهرستان ارائه می دهند.
شاهرخی ادامه داد: اجرای این تصمیم ها منجر به ارتقای نقش و جایگاه دختران و پسران جوان به ویژه بانوان در تصمیم ها و برنامه ریزی ها می شود.
وی هدف از تشکیل هیات اندیشه ورز جوان به عنوان گروه مشاوران مسئولان اجرایی استان، بحث و تبادل نظر بر روی نقطه نظرهای ارائه شده است تا بتوان بر اساس نگاه و دید جوانان تصمیم گیری کرد.
معاون استاندار همدان گفت: این هیات مشابه گروه مشاوران جوان معاون سیاسی استانداری است که اعضای آن نمایندگان اقشاری هستند که اعتقاد به سیاست های و راهبردهای اساسی دولت در حوزه جوانان دارند.
شاهرخی یادآوری کرد: هیات اندیشه ورز پیشتر در استان قزوین ایجاد شده و ارزیابی های صورت گرفته گویای افزایش رضایتمندی جوانان است.
وی گفت: هسته مرکزی هیات اندیشه ورز باید به دنبال تشکیل مجمع جوانان استان باشد و اقدام به برگزاری نشست های فصلی با جوانان همفکر و صاحب ایده و اندیشه کند.
به گزارش ایرنا وی افزود: باید از بطن مجمع جوانان، کارگروه هایی با دستور کار مشخص ایجاد شود تا کارها و نیازها را پیگیری کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان اضافه کرد: هدف از تشکیل هیات اندیشه ورز جوان و گروه مشاوران دستیابی به راهکارهای عملی و زمینه سازی و ایجاد فرصت برای حضور، ظهور و بروز جوانان است.
شاهرخی مثال زد: باید با یک ساز و کار عملی و چارچوبی که هیات اندیشه ورز تعیین می کند، استفاده از توان مشاور جوان به همه دستکاه های اجرایی ابلاغ شود.
وی تاکید کرد: در ادامه باید تیمی از مجموعه هیات اندیشه ورز اقدام به بازرسی از اداره ها کرده و نیروهای جوان توانمندی که از ظرفیت آنها استفاده نشده را شناسایی کنند.
معاون استاندار همدان اظهارکرد: همچنین به مدیران تکلیف شود که در راستای استفاده از نیروی انسانی این فرد را ارتقا داده و از آنها در پست های مدیریتی استفاده شود.
شاهرخی گفت: بنا داریم 9 معاون فرماندار زن معرفی کنیم بنابراین باید جوانان مستعد و توانمند را شناسایی کنیم.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.