به گزارش ایرنامصطفی خزاعی شامگاه چهارشنبه در آئین گرامیداشت بیست و سومین سال تشکیل موسسه فرهنگی علیمرادیان نهاوند افزود:آموزش و پرورش به عنوان متولی امر تعلیم و تربیت در رابطه با انقلاب اسلامی 2 وظیفه مهم بر عهده دارد و باید چرایی وقوع انقلاب را به دور از شعار زدگی برای نسل های کنونی بازگو کند و به بیان دستاوردهای آن برای دانش آموزان بپردازد.
وی با بیان اینکه مردم رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند گفت: در طول 40 سال که از عمر نظام جمهوری اسلامی گذشته مردم همواره از نظام دفاع کرده اند و تا پای جان برای آن ایستاده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: ممکن است در نظام جمهوری اسلامی، مسئول متخلفی در جایی فعالیت داشته و مشکلاتی را به وجود آورده باشد اما دهها مدیر و مسئول خادم هم وجود دارد که تمام تلاش خود را برای خدمتگذاری به مردم به کار بسته است.
خزاعی با اشاره به اینکه نظام تعلیم و تربیت باید در سه محور دانایی ، تبدیل دانایی به توانستن و مهارت آموزی دانش آموزان تلاش کند گفت: ایران در زمینه فناوری نانو جزو 10 کشور برتر دنیا است و امروزه همه کشورها می دانند اگر جوانان ایرانی احساس نیاز کنند می توانند در زمینه های مختلف به پیشرفت و خودکفایی برسند .
وی کار آفرینی و مهارت آموزی در کنار کسب دانش را یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی، کار آفرین نیستند و این نشان می دهد دانش آموزان باید علم و مهارت را با هم بیاموزند تا بتوانند در آینده موفق باشند.
معاون فرماندار نهاوند نیز در این آئین گفت:دانشجویان و دانش آموزان نخبه، عقبه فکری خوبی برای مدیران هستند لذا انتظار می رود که شما جوانان به مدیران در زمینه های مختلف مشاوره بدهید .
رضا سلامتی افزود: جای اتاق فکر در شهرستان نهاوند خالی است که برای جبران این مساله باید از نظرات دانشجویان و دانش آموزان نخبه می بهره برد.
مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز در این آئین گفت: جشن ستارگان و تجلیل از نفرات برتر کنکور مدت 15 سال است که با همکاری موسسه فرهنگی علیمرادیان نهاوند برگزار می شود.
هادی سلگی افزود: هدف از برگزاری این جشن، تجلیل از رتبه های برتر کنکور سال جاری و تشویق دانش آموزان ممتاز درسی دبیرستانها است که در سال آینده در کنکور دانشگاهها شرکت می کنند .
وی افزود: امسال با حمایت مالی موسسه فرهنگی علیمرادیان نهاوند و همچنین مدیران مدارس، 9 تن از دارندگان رتبه های زیر سه هزار کشوری ، 13 نفر از برترین های کنکور فنی و حرفه ای و 100 تن از دانش آموزان معدل بالا تشویق می شوند.
آئین گرامیداشت بیست و سومین سال تشکیل موسسه فرهنگی علیمرادیان نهاوند و تجلیل بیش از 122 نفراز دارندگان رتبه های برتر کنکور سال 96 و دانش آموزان ممتاز دبیرستان های نهاوند شامگاه چهارشنبه در اداره ارشاد اسلامی نهاوند برگزارشد.
در پایان این مراسم علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از 112 تن از نفرات برتر کنکور سراسری و فنی و حرفه ای و همچنین دانش آموزان دارای معدل برتر تجلیل شد.
1181/7525
خبرنگار : وحید سیفی**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.