به گزارشروز دوشنبه ایرنا سید علی موسوی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین افزود:اکنون بسیاری از مدارس ما در نقاط تجاری شهر قرار دارند و کاربردی تجاری دارند و می توان با تبدیل کردن آن به مرکز تجاری به ایجاد درآمد و خودکفایی آموزش و پرورش کمک کرد.
وی همچنین در آستانه فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: با برپایی مراسم و جشن های انقلاب باید زمینه آشنایی نسل جوان و نوجوان ما با ثمرات ارزشمند این انقلاب را فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه همگان باید با دستارودهای علمی استقلال ایران آشنا شوند، اضافه کرد: با این اقدام می توان علاوه بر آشناسازی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی دسیسه ها و نقشه های دشمنان انقلاب را نیز درباره برخی مسایل خنثی کرد.
وی نقش معلمان را در تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به نسل جدید دانش آموزان بسیار موثر دانست.
موسوی در ادامه به استقرار پایه دوازدهم از سال تحصیلی آینده در مدارس اشاره کرد و گفت:برای استقرار این پایه، مدارس ما باید تمام تمهیدات لازم از جمله نیروی انسانی و تجهیزات را آماده کنند.
موسوی، یک هزار و 200معلم و بیش از 90میلیارد ریال تجهیزات و امکانات کارگاهی و آموزشی را از جمله نیازهای استقرار پایه دوازدهم عنوان کرد و افزود:امیدواریم هرچه زودتر این امکانات در مدارس ما فراهم شوند.
شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین شامل نواحی یک و دو آموزش و پرورش است که مدیریت آن در هر 2سال برعهده یکی از دو ناحیه بوده و هم اکنون این دبیرخانه در ناحیه دو مستقر است.
7388/6012خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.