علی اکبر شاهمردی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ساعت 9 و 28 دقیقه امروز وقوع یک فقره سانحه رخ به رخ سواری پراید با تریلر کشنده در زیر پل پیچ زرق واقع در جاده قدیم فامنین به سمت ساوه که در 10 کیلومتری پایگاه امدادجاده ای فامنین قرار دارد به هلال احمر گزارش شد.
وی با بیان اینکه این سانحه منجر به آتش گرفتن تریلر کشنده شده بود افزود: سواری پراید دارای 2 سرنشین بود که یکی از آنها فوت و دیگر سرنشین که مصدوم بود تحویل اورژانس شد.
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان نیز در این باره به ایرنا گفت: این سانحه در زیر پل 123 جاده قدیم همدان - ساوه رخ داد.
سرهنگ سعید اسماعیلی افزود: انحراف به چپ خودروی سواری پراید عامل بروز سانحه رخ به رخ در این جاده 2 طرفه بوده است.
وی اضافه کرد: راننده خواب آلود پراید در مسیر تریلر کشنده قرار گرفته و شدت برخورد موجب مرگ سرنشین و مجروح شدن راننده می شود.
وی ادامه داد: پس از بروز این سانحه تریلر کشنده دچار حریق می شود که احتمال می رود حریق از پراید به این وسیله نقلیه سرایت کرده باشد با این وجود راننده تریلر آسیبی نمی بیند.
به گفته پزشکی قانونی 416 تن در سوانح رانندگی درون و برون‌شهری استان در 9 ماهه امسال جان خود را از دست دادند که 320 تن از جان‌ باختگان مرد و 96 نفر نیز زن بودند.
از این تعداد 287 تن در جاده‌های برون شهری، 54 نفر در معابر درون شهری، 25 نفر در معابر خاکی و روستایی و 50 نفر در سایر محدوده‌ها جان باختند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.