امیر عظیمی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این سه بازی حق اشتباه نداریم و باشگاه نیز بهترین شرایط را برای تیم مهیا ساخته تا بتوانیم مسیر صعود را هموار سازیم.
وی بیان کرد: مطالبه اعضای تیم در فصل جاری را براساس تعهد باشگاه تا 30 درصد پرداخت کرده ایم و به طور قطع این حمایت مالی تداوم خواهد داشت اما انتظار داریم بازیکنان و مربیان نیز برای صعود تیم حداکثر تلاش خود را بکار بگیرند.
وی افزود: البته بدهی های گذشته باشگاه با توافقی که در هیات مدیره صورت گرفته، ارتباطی به ما ندارد و قرار است به صورت مجزا در این خصوص تصمیم گیری کنند.
وی اضافه کرد: تمرکز ما بروی تیم فعلی است و با پرداخت به موقع مطالبات مالی و تعیین پاداش لازم سعی داریم این تیم را به موفقیت لازم برسانیم.
عظیمی در خصوص بازی دیروز تیمش مقابل کیمیافرایند قم گفت: در این بازی علاوه بر برد به دنبال تفاضل گل بالا بودیم اما متاسفانه تیم حریف با لشکر نصف و نیمه در زمین حاضر شد و بازی در همان دقایق نیمه دوم پایان یافت.
وی با تاکید بر حساسیت بازی هفته آینده مقابل خوشه طلایی ساوه گفت: از کمیته داوران فدراسیون فوتبال انتظار داریم برای این مسابقه حساس و سرنوشت ساز داوری باتجربه را اعزام کنند.
وی افزود: معتقدم که تیم پیروز بازی مقابل خوشه طلایی ساوه از شانس بالایی برای صعود از این گروه خواهد داشت.
تیم پاس هم اکنون با 23 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه سه لیگ 2 قرار دارد.
این تیم دوشنبه هفته آینده در ساوه میهمان خوشه طلایی است.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.