محرم روزبه عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مسابقات وزنه برداری رده بزرگسالان استان پنج تیم از شهرهای همدان ، ملایر ، رزن ، تویسرکان و نهاوند در پنج وزن شرکت کردند که در پایان تیم نهاوند با کسب 203 امتیاز اول شد و پس از آن تیم های همدان و ملایر به ترتیب با 201 و 200 امتیاز دوم و سوم شدند.
وی به نتایج این مسابقات اشاره کرد و گفت: در دسته 56 کیلوگرم مقداد مقدم پناه از همدان اول ، ابوالفضل امیری از ملایر دوم و پوریا احمدی منفرد از رزن سوم شدند.
وی افزود: در دسته 62 کیلوگرم حسن گل پرور از همدان اول ، سامان کریمی از نهاوند دوم و محمد ناصر پیریایی از ملایر سوم شدند و در دسته 69 کیلوگرم میلاد رضایی از نهاوند اول و علی قیاسوند و جواد عزیزی هر دو از ملایر دوم و سوم شدند.
روزبه گفت: در دسته 77 کیلوگرم علی اصغر عبادی از همدان اول و بهمن شهبازی از نهاوند دوم شده و دردسته 85 کیلوگرم نیز میلاد بیات از همدان اول ، یعقوب عباسی از نهاوند دوم و حسن رجایی از نهاوند سوم شدند .
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در دسته 105 کیلوگرم نیز یعقوب علیزاده از نهاوند اول ، مهدی اکبری از ملایر دوم و مهدی فراهانی از رزن سوم شدند.
وی گفت: با کسب قهرمانی تیم نهاوند در استان، این تیم جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور که در استان خوزستان برگزار می شود را کسب کرد.
در حال حاضر بیش از 4500 ورزشکار سازمان یافته در 35 هیات ورزشی مشغول به فعالیت هستند.
2087/ 7525 خبرنگار: وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.