به گزارش ایرنا ناصر نظری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود:خیرین دزفول برای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان ساخت 2 سالن ورزشی را آغاز کرده که یکی از این سالن های چندمنظوره در کوی آزادگان با کمک خانواده ریسمانسنج از خیرین دزفول با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.
وی گفت:این خیر ورزشی تاکنون 30 میلیارد ریال برای ساخت این سالن چندمنظوره هزینه کرده و تعهد کرده مابقی آن را نیز تکمیل کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول ادامه داد:علاوه بر این یک سالن تمرین نیز جنب سالن فجر دزفول از سوی عبدالرحیم درویش زاده از دیگر خیرین دزفول با حدود 60درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.
نظری ادامه داد:این خیر ورزشی تاکنون برای ساخت این ورزشکار 2 میلیارد ریال هزینه کرده و متعهد شده تا این طرح ورزشی را تکمیل کند. علاوه بر این در ماههای اخیر نیز 2 دستگاه 2 کولر به سالن های ورزشی اهدا شد.
وی اظهار کرد:در تلاش هستیم خیرین دزفول را به سمت توسعه زیرساخت های ورزشی سوق دهیم تا جوانان بتوانند اوقات فراغت خود را به بهترین نحو سپری کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت:در سال اخیر با پیگیری نماینده دزفول بعد از 16 سال ، 38 میلیارد ریال برای تکمیل جایگاه تماشاگران ورزشگاه شهید مجدیان دزفول اختصاص یافت که امیدواریم به زودی این اعتبار جذب و برای تکمیل جایگاه تماشاگران هزینه شود.
وی ادامه داد:طبق روال هر زمین چمن باید 15 سال یکبار بهسازی شود ولی زمین چمن ورزشگاه مجدیان و سیستم لوله کشی آن مربوط به 45 سال پیش است که نیاز به بازسازی و بهسازی دارد که برای نوسازی و بهسازی سیستم لوله کشی و زمین چمن این ورزشگاه امسال یک میلیارد ریال اختصاص یافته است.
نظری بیان کرد:رویکرد اداره ورزش و جوانان دزفول تمرکز روی توسعه فضاهای ورزشی و زمین های چمن مناطق محروم است و در این راستا اعتباری برای احداث زمین چمن در روستاهای حمزه ، امیرالمومنین،جاته ،فضیلی و مهاجرین تامین شده است که هزینه خواهد شد.
نظری بر توجه به ورزش معلولان و افراد کم توان در دزفول تاکید کرد و گفت:چهارشنبه همایش پیاده روی معلولان و کم توانان ذهنی دزفول از محل میدان امام حسین(ع) تا ورزشگاه شهید مجدیان برگزار می شود.
وی گفت:با وجود محدودیت زیاد در حوزه ورزش ، شهرستان دزفول قهرمانان ملی و جهانی زیادی در رشته های مختلف دو ومیدانی ،وزنه برداری ،تیروکمان معرفی کرده است که مایه افتخار کشور و استان خوزستان می باشند.
وی افزود:در حال حاضر شهرستان دزفول 6 تیم فوتبال در لیگ های برتر استان و کشور دارد و یک تیم فوتسال نیز در دسته یک کشور داشت اما به علت مشکل مالی امتیاز تیم فوتسال سما دزفول واگذار شد.
نظری اظهار کرد:هزینه های ورزش دزفول از محل سه سالن ورزشی تامین می شود که با توجه به هزینه بالای حفظ و نگهداری اماکن و زمین های چمن این در آمد بسیار ناچیز است .
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.