به گزارش ایرنا شاگردان عبدالمجید باقری نیا در شرایطی امروز برابر شهرداری فومن صدرنشین جدول گروه سه صف آرایی می کنند که در روزهای اخیر آبستن حاشیه های فراوانی بوده اند.
از کنار زدن عجیب محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه تا انتخاب شبانه مدیریت جدید تا بی پولی و قهر چند بازیکن ، اوضاع تیم پاس را نامطلوب جلوه داده است.
همچنین قرار گرفتن این تیم در مرز سقوط به لیگ سه در گروه 2 رقابت های دسته دوم فوتبال کشور منجر به اوج رسیدن نگرانی هواداران شده است.
پاس در شرایطی راهی فومن شد تا امروز مقابل شهرداری صدرنشین به میدان برود که مدیرعاملی باشگاه مشخص نیست و وعده های مالی نیز تا به این لحظه تحقق نیافته است.

** حاضر به بازگشت با این شرایط نیستم
محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه پاس با عجیب دانستن تصمیم گیری هیات مدیره در خصوص اداره این تیم گفت: شنبه شب اطلاع یافتم که فردی از دوستانم را برای مدیریت جدید انتخاب کرده اند.
وی افزود: نمی دانم این تصمیم گیری ها برچه اساسی انجام شده اما با پیگیری هایی که داشته ام مشخص شد چه افرادی پشت پرده برای پاس تصمیم گیری می کنند که به طور قطع لطمه های جبران ناپذیر به این تیم می زند.
وی بیان کرد: در حال حاضر برای آرامش در تیم سکوت می کنم اما در وقت مناسب نسبت جریانات پشت پرده پاس را بازگو می کنم.
وی اظهار کرد: اگر مشکل تیم پاس مدیریت بود که بارها استعفای خود را تقدیم هیات مدیره کردم و موافقت نشد اما نمی دانم چطور و به یکباره این شرایط را ایجاد کردند.
رحیمی شرط بازگشت به تیم پاس را تغییرات در کادر فنی این تیم عنوان کرد و گفت: امیدوارم در نبودم این تیم موفق باشد.

** پاس در مرز سقوط
تیم پاس در حالی امروز به مصاف شهرداری فومن صدرنشین گروه سه می رود که از شرایط خوبی در جدول رده بندی برخوردار نیست.
این تیم تاکنون 17 امتیاز کسب کرده و در صورتی که نتواند در این مسابقه امتیاز لازم را کسب کند، به جایگاه تیم های سقوط کننده لیگ 2 نزدیک تر می شود.
پیروزی در مقابل شهرداری فومن نیز باعث می شود پاس برای صعود امیدوارتر شود و تنها راه صعود این تیم نیز پیروزی در چهار بازی از پنج دیدار باقی مانده است.
باقری نیا به خوبی می داند که این دیدار نبرد مرگ و زندگی برای تیمش است و شکست در بازی امروز نیز پاس را از صعود باز خواهد داشت.
شهرداری همدان و شهرداری بم حریفان اصلی پاس در قعرجدول به شمار می روند و پیروزی هر یک از این 2 تیم در مقابل امتیازنگرفتن پاس مقابل شهرداری فومن باعث می شود تا سبزپوشان همدان در جدول سقوط چند پله داشته باشند.
بنابراین پاس در مسابقه امروز محکوم به پیروزی است تا بتواند جایگاه خود را در جدول رده بندی ساماندهی کند.
از سوی دیگر قول پرداخت درصدی از قرارداد مالی بازیکنان نیز امروز داده شده بود که در صورت عدم تحقق این وعده نیز، اوضاع روحی روانی بازیکنان به طور قطع برهم خواهد ریخت.
پاس از ساعت 14 امروز در فومن مهمان شهرداری این شهر خواهد بود.
پاسی ها هم اکنون با 17 امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی گروه سه لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارند.
2087/7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.