به گزارش ایرنا اگر چه تغییر سرمربی این تیم زمینه شوک روحی مناسب را ایجاد کرده است اما شرایط نامطلوب مالی در کنار اوضاع ناخوشایند نتیجه گیری سبب شده تا نگرانی هایی بابت آینده نماینده فوتبال همدان در لیگ 2 ایجاد شود.
حضور بابک صمدیان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری همدان بارقه های امید را در این تیم ایجاد کرده تا نسبت به سقوط به لیگ دسته سه جلوگیری شود و تجربه او مهمترین فاکتور در تغییر کادر فنی است.
شهرداری چی ها در حالی با 13 امتیاز در رده هشتم جدول یازده تیمی گروه سه لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارند که هرگونه لغزشی منجر به فروپاشی پازل ترکیبی تیم و قرار گرفتن در جمع تیم های سقوط کننده به لیگ سه می شود.
لیگ دسته 2 فوتبال کشور در سه گروه پیگیری می شود و طبق اعلام مسئولان مربوطه چهار تیم از هر گروه روانه مرحله دوم می شوند و سه تیم انتهای جدول یازده تیمی گروه ها نیز به لیگ دسته سه سقوط خواهند کرد.
بنابراین شهرداری همدان هم اینک با قرار گرفتن در رده هشتم جدول در واقع مرز سقوط را به خود اختصاص داده و با هر اشتباهی چه بسا به سقوط نزدیک شود.
بابک صمدیان سرمربی جدید شهرداری تنها هشت بازی فرصت دارد تا این تیم را از مرز سقوط نجات دهد و از این هشت مسابقه سه دیدار خارج از خانه و پنچ بازی داخل خانه انجام می شود.
البته دیدارهای خانگی را باید سخت تر از مسابقات خارج از خانه دانست چرا که فشار تماشاگر برای کسب امتیاز بیشتر شده و نگرانی ها مبنی بر سقوط به اوج خود رسیده است.
با این تفاسیر دیدگاه برخی از مسئولان باشگاه شهرداری مبنی بر صعود این تیم به مرحله دوم غیرمنطقی و برپایه کم تجربگی به شمار می رود و بهتر است به جای توقع ایجاد کردن، به دنبال تامین منابع مالی و ایجاد شوک مالی به نفرات تیم باشند.
بازیکنان شهرداری همدان در حال حاضر از شرایط نامطلوب مالی این تیم گلایه مند هستند و پرداختی 10 درصدی رقم ناچیزی از قراردادهای آنها است.
در واقع اگر مسئولان شهرداری به دنبال نجات این تیم از قعر جدول هستند باید نسبت به تامین منابع مالی و پرداخت طلب بازیکنان اقدام کنند چرا که ادامه این روند نامطلوب شاید منجر به جدایی چند مهره و تنزل قوای روحی و فنی تیم شود.
بابک صمدیان سرمربی جدید تیم شهرداری همدان نیز به این نکته متذکر شده که شروع موفقیت این تیم مستلزم حل مسال مالی است تا بازیکنان فارغ از مشکلات بتوانند برای نتیجه گیری تیم تمرکز کنند.
حل مشکلات مالی هم اکنون راه حل لازم برای پایان دادن به شرایط نامطلوب و مسیر ناهموار شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.
شهرداری همدان در صورتی که نتواند در هشت دیدار آتی امتیاز لازم را کسب کند ، راهی لیگ سه خواهد شد و کارنامه سیاهی را برای عوامل این باشگاه رقم می زند.
انتظار می رود تا شروع رقابت ها که 29 آذرماه جاری استارت می خورد، مدیران باشگاه شهرداری به جای توقعات بی مورد، نسبت به تامین اعتبار اقدام کنند تا علاوه بر پرداخت طلب بازیکنان، نسبت به جذب چند مهره کلیدی و مورد نیاز کادر فنی اقدام شود.
صمدیان به خوبی می داند که برای تقویت قوای تیمی باید چند بازیکن موثر در پست های مختلف جذب کند و تکمیل سهمیه اضافه شدن 6 بازیکن جدید نیازمند منابع مالی لازم است.
یادداشت از: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.