به گزارش خبرنگار ایرنا، اهالی مومن و ولایتمدار شهر همدان در واکنش به افرادی که اقدام به ایجاد ناآرامی در استان و کشور کرده بودند، در پیاده راه بوعلی تجمع کرده و شعارهای ضد استکباری سر دادند.
مردم شهر همدان با سردادن شعارهایی نظیر 'هم غزه هم لبنان، جانم فدای ایران'، 'حقوق های نجومی عامل هر گرانی'، 'مسئول بی بصیرت، نمی خوایم نمی خوایم'، 'مدیریت بی بصیرت نمی خوایم نمی خوایم'و 'چپ، راست کارگزار علیه خدمتگزار' انزجار خود را از اقدام های ناشایست عده ای که موجب ناآرامی ها شده بودند، نشان دادند.
راهپیمایان همچنین با سردادن شعارهایی همچون 'نیروی انتظامی، تشکر تشکر' و 'سپاهی، بسیجی تشکر تشکر'، از عملکرد نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری نظم، آرامش و امنیت قدردانی کردند.
امت حزب الله همدان همچنین ضمن تاکید بر ضرورت تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، شعار 'ما اهل کوفه نیستیم، رهبری تنها بماند' سردادند.
جمعی از راهپیمایان نیز پس از طی کردن پیاده راه بوعلی، اقدام به اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در این محل که در چند روز گذشته به مکانی برای بروز ناآرامی ها تبدیل شده بود، کردند.
به گزارش ایرنا، قرار است فردا چهارشنبه نیز راهپیمایی بزرگی در محل پیاده راه بوعلی شهر همدان در واکنش به ناآرامی های اخیر برگزار شود.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.