امیرخجسته روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروزه دشمن با استفاده از نقاط ضعف به دنبال ضربه زدن به نظام است و مردم باید نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار باشند.
وی اضافه کرد: هم اینک فتنه با نارضایتی های اقتصادی شروع شده است و در راستای مقابله با فتنه گران، وحدت و انسجام مردم مهمترین نیاز جامعه است.
خجسته با تاکید بر اینکه هیچ کس منکر مشکلات کنونی مردم نیست، گفت: تمامی مسئولان باید نسبت به حل مشکلات جامعه و مبارزه با فساد عظم جدی و همه جانبه داشته باشند.
وی سرمایه ملت ایران را اعتقاد راسخ به نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هیچ توطئه ای نمی‌تواند ولایت‌ پذیری مردم را کم رنگ کند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اتاق فکر استعمار لحظه ای برای نابودی ایران دست بر نمی دارد و توطئه ها یکی پس از دیگری برای نا امن کردن منطقه و کشور ما در حال برنامه ریزی است.
وی با اشاره به اینکه مجلس مخالف گرانی در جامعه است، گفت: مجلس در تمامی جزییات موجود در بودجه مداخله کرده و اجازه افزایش قیمت حامل های انرژی و حذف یارانه نیمی از مردم کشور را نمی دهد.
خجسته خاطرنشان کرد: در این برهه حساس مسئولان کشور باید با تامل بیشتری عمل کنند و ارتکاب هر اشتباه گناه غیرقابل جبران خواهد بود.
وی افزود: اینکه در برخورد با مفاسد کلان اقتصادی، قاچاق و رانت اقدامی نشود و مشکلات مردم را با توسل به جیب خود آنها حل کنیم شرایط را بدتر و بدتر خواهد کرد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.