محمدناصر نیکبخت روز پنجشنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان همدان افزود: تولید و حمایت از واحدهای تولیدی در استان همدان با جدیت دنبال می شود وهیچ دستگاه نظارتی مانع تولید نخواهد شد.
وی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی هرگز نمی خواهند مانع توسعه استان شوند افزود: در ارتباط با توسعه استان و اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دستگاه های نظارتی استان نهایت همکاری را دارند.
استاندار همدان با بیان اینکه جلسات شورای گفت و گو بدون تاخیر و ماهانه برگزار شود افزود: تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ 15 هزار میلیارد ریال را باید سعی کرده به طور کامل جذب کنیم.
وی اظهار کرد: همه باید همگام با هم در جهت جذب این تسهیلات گام بردارند تا آمار اشتغال افزایش چشمگیری پیدا کند.
نیکبخت با بیان اینکه تسهیلات رونق تولید در استان 6 هزار میلیارد ریال است افزود: بانکها تا کنون مبلغ سه هزار و یکصد میلیارد ریال پرداخت کرده اند و علاوه بر آن از منابع داخلی بانکها پنج هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی تاکید کرد: تسهیلات اشتغالزایی در جای خود و فقط در راستای ایجاد اشتغال باید هزینه شود تا نرخ بیکاری در استان کاهش یابد این در حالی است که در مهرماه 854 بیمه شده جدید و آبان 900 بیمه شده در استان به ثبت رسیده است.
استاندار همدان گفت: روز گذشته شورای اقتصاد مجوز راه آهن همدان به ملایر را صادر کرد و اکنون وزارت راه می تواند کار را شروع کند و البته دو پیمانکار هم آمده اند.
وی در خصوص قطع برق مشترکین نیز گفت: به هیچ وجه شرکت برق نمی تواند برق واحدی را بدون هماهنگی قطع کند و ممکن است میلیاردها زیان به واحد تولیدی وارد شود.
نیکبخت افرود: برای اینکه کارها روان تر انجام شود، نماینده اتاق بازرگانی در کمیته عمران و انرژی اقتصاد مقاومتی حضور یابد و دستور دولت و قرارگاه اقتصاد مقاومتی این است که از سوخت فسیلی کمتر استفاده کنیم و تا می توانیم واحدهای تولیدی گازدار شوند.
7523/1181
خبرنگار:مرضیه بختیاری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.