محمدناصر نیکبخت روز شنبه در بازدید سرزده از مدیریت امور شعب بانک ملت بیان کرد: بانک ها مکلف به جذب سهمیه رونق تولید هستند تا بتوانند از سهمیه باقی مانده استان های دیگر استفاده کنند.
وی اضافه کرد: نجات اقتصاد با اشتغال جوانان میسر می شود بنابراین برای ایجاد اشتغال، سرمایه گذار نباید بین بانک و دستگاه اجرایی سرگردان باشند.
استاندار همدان افزود: بانک های استان نسبت به همکاری برای رونق تولید تلاش می کنند ولی این تعامل باید با سرعت عمل بیشتری همراه باشد.
نیکبخت تاکید کرد: همه باید برای اجرای اقتصاد مقاومتی پیشگام شوند و در راستای اجرای این مطالبه همکاری داشته باشیم.
وی گفت: سازمان های مسئول مکلف شدند روند کار را به صورت مستمر پیگیری کنند تا هیچ متقاضی بین دستگاه اجرایی و بانک ها سرگردان نباشد.
وی تاکید کرد: برای توفیق و سربلندی استان همدان در ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی باید همه حمایت و کمک کنند.
استاندار همدان از مدیران بانک ها خواست از فرصت رونق تولید بهترین بهره را ببرند و در جذب اعتبارات این حوزه فعال شوند.
نیکبخت یادآوری کرد: گزارش هفته گذشته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در زمینه عملکرد بانک ملت در شان این بانک نبود.
وی اضافه کرد: در این گزارش بانک ملت عنوان کرده که نمی تواند سهم خود را جذب کند تا برسد به اینکه برای جذب سهم استفاده نشده دیگر استان ها برنامه داشته باشد.
استاندار همدان افزود: مدیرعامل بانک ملت موضوع پرداخت نکردن سرمایه ثابت را درست ندانستند و دستور دادند موانع رفع و تسهیلات پرداخت شود و این نوع دستور و همکاری موجب شد بانک ملت در همدان روان تر از دیگر بانک ها درارائه تسهیلات رونق تولید همکاری کنند.
نیکبخت اضافه کرد: بانک ملت در ارائه تسهیلات از منابع و مصارف وضعیت خوبی دارد اما در سهم رونق تولید باید بیش از گذشته تلاش کند.
در مذاکره تلفنی استاندار همدان با مدیرعامل بانک ملت موانع مطرح شده در دیدار صبح امروز استاندار با هیات مدیره بانک ملت استان همدان از جمله پرداخت نشدن تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش 6 ماهه که درخواست یکساله بودن آن مورد نظر بود مطرح شد و' هادی اخلاقی 'مدیرعامل بانک ملت دستور همکاری و رفع موانع را صادر کردند.
استاندار همدان پیش از حضور سرزده در بانک ملت از بانک صادرات بدون هماهنگی قبلی بازدید کردند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.