به گزارش ایرنا سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با هماهنگی باشگاه ، حمید شانه ای و رضا نوری را به عنوان دستیاران خود معرفی کرد و همچنین محسن سماوات به عنوان مربی جدید گلرهای تیم شهرداری تعیین شد.
بابک صمدیان افزود: شهرداری همدان امروز بعدازظهر چهارشنبه در ادامه رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال کشور مهمان تیم خوشه طلایی ساوه است.
سرمربی شهرداری همدان جهت دیدار با خوشه طلایی ساوه اسامی لیست 19 نفره بازیکنان خود را اعلام کرد.
براین اساس داود اژدری، حسین عسگری، مجید شعبانی ، حسن مرادی ، پیمان حشتمی ، مرتضی کرمی، میلاد باقری، هادی بلوری، کاظم صالحی، حامد میرزایی ، رضاکوهی، امیرحسین پورقاسمی، سیدامین ناصرالدینی، مصطفی قیصری، سیدمحمد مهری، رضا بهرام پور، مهدی زارعی، حسن ذوالفقاری و امین سوهانیان بازیکنان تیم شهرداری در این مسابقه خواهند بود.
شهرداری در نیم فصل اول نتوانست انتظارات را برآورده کند و تا پایان هفته سیزدهم شرایط خوبی را رقم نزد تا در یک قدمی سقوط قرار بگیرد.
حالا با تغییرات صورت گرفته در کادر فنی ، این انتظار می رود که شهرداری بتواند حداقل امتیاز خود را در لیگ 2 حفظ کند.
شهرداری از هشت بازی پیش رو، پنج بازی داخل خانه دارد اما برخی بازیکنان کلیدی این تیم به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شده اند و کادر فنی جدید چاره ای جز مدارا کردن با شرایط فعلی ندارد.
جدایی چند بازیکن با اوضاع نامطلوب مالی باعث شده تا این تیم دست به عصا پیش برود و حداکثر انتظارات در این است که شهرداری در لیگ 2 باقی بماند.
شهرداری هم اکنون در رده هشتم جدول گروه سه لیگ 2 قرار دارد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.