به گزارش ایرنا پاسی ها تاکنون در این رقابت ها از 12 بازی، صاحب تنها چهار پیروزی، سه تساوی و پنج شکست شده اند و حضورشان در رتبه ششم جدول ، نگرانی هایی را بابت صعود ایجاد کرده است.
حتی آمدن باقری نیا هم تاکنون نتوانسته انتظارات را نسبت به آنچه که کارنامه این مربی در سایر تیم ها نشان می دهد، برآورده کند و او نیز از بدو قبول سکان هدایت تیم پاس با 2 شکست و یک پیروزی شروع خوبی نداشته است.
سرمربی پاسی ها با این دلیل هدایت تیم پاس را قبول کرد که این تیم را راهی لیگ یک کشور کند و هرچند تعهد اخلاقی او در قبال باشگاه و هواداران پاس سنگین است اما از دیدگاه کادر مدیریتی پاس، وی با این تعهد شرایط پاس را پذیرفته است.
حالا باقری نیا که بالاترین قرارداد و دریافتی مالی را از پاس دارد و یکی از پرهزینه ترین مربیان لیگ 2 ایران محسوب می شود، باید نسبت به مسئولیت پذیری در قبال حمایت هایی که باشگاه پاس از او داشته نیز فعال تر و حساس تر باشد.
پاسی ها هشت بازی سرنوشت ساز برای صعود در پیش دارند و از آنجا که چهار تیم از هر گروه راهی دو دوم لیگ 2 می شود، بهانه ای در این هشت بازی برای صعود باقی نیست.
شاگردان باقری نیا هم اکنون در شرایطی رتبه ششم جدول را دارند که این هفته باید به مصاف بعثت کرمانشاه تیم رده پنجمی جدول بروند.
پیروزی پاس در این بازی هر چند صعود یک پله ای را خواهد داشت اما می تواند امیدواری ها را برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم نهایی بیشتر کند.
باقری نیا در تعطیلات نیم فصل به قدر کافی برای جذب بازیکن جدید فرصت داشته است و حالا با خروج 10 بازیکن و اضافه شدن بازیکنان مدنظر او، این انتظار می رود که پاس در این هشت بازی به مراتب بهتر از قبل ظاهر شود.
نگرانی ها بابت صعود پاس همچنان باقی است و همه توقع دارند تیمی که رقم های هنگفتی بابت اداره آن هزینه می شود و سابقه ای بیش از نیم قرن را در تاریخ فوتبال ایران با افتخار قهرمانی آسیا یدک می کشد، جایگاهش اینجا نباشد.
پاسی ها فردا سه شنبه و از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان پذیرای بعثت کرمانشاه هستند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.