به گزارش روز پنجشنبه مجمع خیرین سلامت، حمید شاکری صفت بیان کرد: هزینه ساخت هر واحد خانه بهداشت یک میلیارد و 100 میلیون ریال است.
وی اضافه کرد: برای شتاب گیری روند اجرای این کار خیر نیازمند مشارکت عمومی هستیم که امیدواریم خیران نیک‌اندیش این مجمع را در عملی کردن این کار یاری دهند.
مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان یادآوری کرد: این مجمع چندی پیش اقدام به برگزاری پویش کمک به بیماران حادثه دیده زلزله کرمانشاه در بیمارستان بعثت کرد که با کمک خیران تجهیزاتی نظیر ویلچر، برانکارد و اسکوپ برای بیماران بیمارستان به مبلغ یکصد میلیون ریال تهیه شد.
شاکری صفت افزود: پویش مردمی 'رویش زندگی' نیز توسط مجمع خیرین سلامت با هدف تهیه کانکس در راستای اسکان هموطنان زلزله‌زده استان کرمانشاه راه اندازی شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همراهی خیران و شرکت در پویش 'رویش زندگی' با تهیه کانکس برای زلزله‌ زدها قدم های موثری برای همدردی با هموطنان برداشته شود.
وی اضافه کرد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 6037991199528096 متعلق به این مجمع واریز کنند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 569 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته 77 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری*انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.