سید مصطفی رسولی روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازدید از طرح های مختلف شهری با هماهنگی و اطلاع قبلی امکان پذیر خواهد بود.
وی اضافه کرد: با توجه به خطرات و حوادث احتمالی که در طرح ها وجود دارد بازدید و حضور برای همه مسئولان و خبرنگاران با هماهنگی با حراست شهرداری همدان امکان پذیر است.
وی با تاکید بر اینکه حفظ امنیت جانی مراجعه کنندگان به کارگاه‌های عمرانی امری اجتناب ناپذیر است افزود: خبرنگاران و عکاسان برای تهیه خبر و پوشش تصویری از طرح های مختلف شهری باید درخواست کتبی خود را به حراست شهرداری ارائه کرده و پس از دریافت مجوز حضورشان بلامانع است و با هماهنگی می‌توانند به فعالیت خود اقدام کنند.
رسولی یادآور شد: در بازدیدهای اخیر مدیران استان، فرماندار و سایر مسئولان اجرایی از طرح پیاده‌ راه‌ سازی میدان امام‌(ره) نیز از قبل هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
سه شنبه هفته گذشته چند عکاس و خبرنگار همدان برای پوشش تصویری و خبری در صحنه کاوش آثار باستانی میدان مرکزی همدان حاضر شدند که مورد بی احترامی و ضرب و شتم قرار گرفتند.
این اتفاق سبب شد تا شهرداری همدان هرگونه پوشش خبری و تصویری از میدان مرکزی همدان را منوط به همراه داشتن مجوز از سوی حراست شهرداری کند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.