به گزارش ایرنا هادی گل محمدی در فصل جاری لیگ دسته 2 فوتبال کشور با هدایت تیم شهرداری همدان از 12 بازی صاحب سه برد، چهار تساوی و پنج باخت شد و با 13 امتیاز در جمع تیم های گزینه سقوط به لیگ دسته 3 قرار گرفت.
این وضعیت سبب شد تا باشگاه شهرداری نسبت به تغییر در کادر فنی و ایجاد شوک دست بکار شود و در نهایت اقدام به تغییر سرمربی تیم گرفته شد.
گل محمدی سه سال قبل توانست با قهرمانی تیم شهرداری در لیگ برتر استان همدان این تیم را در لیگ دسته سوم فوتبال کشور هدایت کند و فصل قبل با این تیم به لیگ دسته 2 صعود کرد.
این مربی جوان با شهرداری در فصل قبل عملکرد بسیار خوبی برجای گذاشت و حتی تا یک قدمی صعود به لیگ دسته یک نیز پیش رفت اما در نهایت با شکست مقابل شهرداری تبریز در آخرین دیدار لیگ 2 نتوانست صعود کند.
جدایی چند بازیکن کلیدی و جذب بازیکنان ضعیف غیر بومی سبب شد تا شهرداری امسال نتواند نتیجه بخش ظاهر شود و در نهایت منجر به جدایی گل محمدی از ترکیب این تیم شد.
کمیته فنی تیم فوتبال شهرداری همدان شنبه شب گذشته نیز تشکیل جلسه داد و گویا با یکی دیگر از گزینه های بومی به توافق رسیده اند.
گفته می شود بابک صمدیان مدرس فدراسیون و از مربیان باتجربه فوتبال همدان که سابقه مربیگری در تیم هایی نظیر پاس را داشته است برای هدایت تیم شهرداری همدان انتخاب شده و باشگاه پاس با وی به توافق رسیده است.
امروز قرار است سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری همدان به طور رسمی اعلام شود.
7520/2087خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.