هادی گل محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نبودن این بازیکنان کار را برای تیم بسیار سخت کرده است اضافه کرد: در بازی هفته قبل برابر بعثت کرمانشاه نیز همین وضعیت را داشتیم اما با اعتماد به جوانان تیم توانستیم برد شیرین را کسب کنیم.
وی بیان کرد: اما امروز دیداری سخت را باید مقابل پالایش آبادان از تیم های مدعی گروه سه تجربه کنیم و هدف ما کسب امتیاز از این مسابقه است.
وی افزود: متاسفانه مصدومیت ها بر روند نتیجه گیری تیم تاثیر گذاشته است و نتوانسته ایم آن طور که انتظار داشتیم، امتیاز جمع کنیم.
وی در ادامه اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم فاصله امتیازی خود را با تیم های بالای جدول بهبود ببخشیم، نیاز مبرم به کسب امتیاز در بازی امروز مقابل پالایش آبادان داریم در واقع این بازی 6 امتیازی است.
سرمربی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: ادامه برنامه بازی ها تا هفته سوم دور برگشت برای ما بسیار دشوار است چرا که سه بازی بیرون و یک بازی میزبان هستیم که کار را برای ما سخت می کند، هر چند توانمندی شاگردانم برای موفقیت در این مسیر دشوار اعتقاد دارم.
وی با اشاره به شناخت نسبی از تیم پالایش آبادان در بازی امروز گفت: این تیم تنها یک شکست کسب کرده و از ساختار دفاعی بسیار خوبی برخوردار است ضمن اینکه خط حمله باتجربه ای دارد.
وی افزود: تیم ما به قصد پیروزی در این دیدار به میدان می رود چرا که از دست دادن امتیاز موجب فاصله گرفتن از مدعیان می شود.
تیم شهرداری همدان از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در آبادان مهمان پالایش این شهر است.
نماینده فوتبال همدان در حال حاضر با 10 امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور جای گرفته است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.