نایب رئیس هیات ورزش های همگانی همدان در این باره گفت: در این پیکارها 90 ورزشکار در قالب 6 رده سنی به میزبانی سالن شاهد شهرداری همدان با یکدیگر رقابت کردند.
مریم روحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پایان این رقابت ها و رده سنی زیر 35 سال فائزه سرمستی از باشگاه ستایش عنوان قهرمانی را کسب کرد، هانیه رضایی از استانداری و عارفه فیاضی از شهرداری به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی اضافه کرد: در رده سنی 35 تا 40 سال حمیرا محمدی از شهرداری، محبوبه صدری از باشگاه ظفر و طیبه اسکندری از باشگاه ستایش به ترتیب اول تا سوم شدند.
روحی بیان کرد: در رده سنی 40تا45 سال نیز پریسا کریمی پور از شهرداری قهرمان شد، طاهره علی پور از باشگاه ظفر مقام دوم را کسب کرد و طاهره قره گوزلو از باشگاه کوثر در جای سوم ایستاد.
وی افزود: در رده سنی 45 تا 59 سال مژگان مومن از استانداری در جای نخست ایستاد، فرشته کلامی از استانداری مقام دوم را به دست آورد و ماهرخ امیری از باشگاه تختی سوم شد.
وی بیان کرد: در رده سنی 50 تا 55 سال نیز ناهید شهبازی از شهرداری قهرمان شد، زهرا جامه بزرگ از استانداری و پروین نوروزی از استانداری به ترتیب دوم و سوم شدند و در رده سنی بالای 55 سال زیبا نجاتیان از باشگاه تختی ، خانم ایرانپور از شهرداری و لیلا قربانی از شهرداری به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در پایان این رقابت ها از برترین های آمادگی جسمانی این دوره از بازی ها با اهدای جوایز تقدیر شد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.