به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر قراری روز دوشنبه در آیین جشن پیروزی جبهه مقاومت و هفته وحدت در مسجد صاحب الزمان(ص) روستای کهکدان ملایر افزود: اگر جامعه بشری این را بداند که چه بلایی از سر آنها دور شده، برای این پیروزی بزرگ جشنی عظیم برپا می کند.
وی اظهار کرد: با نابودی داعش نه تنها مسلمانان بلکه همه مستضعفان عالم آزاد شدند و همه دنیا از وجود داعش پاک سازی شد و این نجات جامعه بشری بود.
وی با بیان اینکه کشورهای جهان این پیروزی بزرگ را جشن نگرفتند تاکید کرد: حق این پیروزی بزرگ و مجاهدت های مدافعان حرم در این پیروزی به خوبی ادا نشده و بیشتر از اینها باید به آن پرداخته شود.
حجت الاسلام برقراری ادامه داد: همانطور که برای پیروزی ورزشکاران و یا تیم های ورزشی مراسم استقبال و جشن برپا می شود، باید مراسم جشن پیروزی جبهه مقاومت بهتر از اینها برگزار شود.
وی با بیان اینکه این شهدا برای پست و مقام، درجه و مدال دنیوی به میدان جنگ نرفتند افزود: شهدای مدافع حرم رفتند تا استقامت کنند و دشمن را از بین ببرند.
امام جمعه ملایر بیان کرد: اگر امروز 'سجاد روستایی' به عنوان مدافع حرم از روستای 'تله جرد' پس از برچیده شدن بساط داعش با پیروزی برمی گردد، نیاز بود همه شهر به استقبالش می رفت.
حجت الاسلام برقراری از بزرگان، روحانیان، مدیران مدارس، هیات امنای مساجد، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا و سایر مسئولان در خواست کرد: در همه مناطق این شهرستان بزرگترین اجتماع و جشن پیروزی در هفته وحدت برگزار کنند.
وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی به برکت سرمایه بزرگ ولایت فقیه، همیشه آگاه، بابصیرت و آماده است اظهار کرد: نسل جوان امروز باید به این پیروزی، ظفر، مقاومت، تفکر و به این فرهنگ افتخار کند و بداند که با این تفکر باید بزرگ شود.
حجت الاسلام برقراری عظمت، اقتدار و عزت امروز نظام جمهوری اسلامی را به برکت تفکر جهادی دانست و افزود: این تفکر را باید ارج بنهیم و همانند پیامبر اکرم(ص) که در تمامی عرصه ها اهل جهاد بود، ما نیز در عرصه هایی همچون عبادت، مقابله با دشمنان و خدمت رسانی به مردم اهل جهاد باشیم.
وی یادآور شد: روستای کهکدان علما، بزرگان و مجاهدان فی سبیل الله بارز و ممتازی دارد که موجب افتخار هستند و همواره در عرصه های دفاع از انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله حضور داشته اند.
امام جمعه ملایر آیت الله دکتر احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را جزو مصادیق و شخصیت های بزرگی این روستا دانست و گفت: آیت الله دکتر احمدی یک مجاهد علمی است که هنوز در سنگر جهاد علم است و این سنگر را ترک نکرده است.
شهرستان ملایر سه شهید مدافع حرم و یک هزارو 100 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
این شهرستان با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.