به گزارش ایرنا ، سردار عبدالرضا ناظری روز پنجشنبه در آئین کلنگ زنی احداث پاسگاه انتظامی روستای داودآباد قرچک گفت : یکی از مهمترین اهداف پلیس در برقرار امنیت پایدار ، در دسترس قرار دادن خدمات پلیس در جامعه است و یکی از راه های دسترسی به این هدف ، احداث پاسگاه های انتظامی در مناطق مختلف است.
وی با اشاره به این که در هفته ناجا 4 پاسگاه پلیس در مناطق مختلف شرق استان تهران احداث شده اظهار کرد: پلیس برای همه، امنیت برای همه یعنی آسایش، امنیت، اقتدار و برخورد مناسب با مردم است، زمانی امنیت پایدار می‌ماند که مردم در کنار ناجا باشند.
وی اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز جامعه اسلامی ازبرکت خون شهدای انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم به دست آمده که از جان خود برای این ملت گذشتند تا مردم در امنیت و آسایش زندگی کنند.
ناظری افزود: پلیس تنها سازمانی است که خدماتش در مقابل دید مردم قرار دارد ، اقتدار پلیس در اصل نشان دهنده اقتدار نظام در برخورد با مخالفان نظام و اشرار است و رأفت پلیس با مردم نمایش این واقعیت است که نظام برای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
وی بیان کرد: دیدگاه مردم، مسئولان و نیروی انتظامی باید حفظ امنیت پایدار در جامعه باشد ، مسئولان وظیفه دارند که از امنیت پایدار دفاع کنند و در این مسیر مردم نیز باید یاریگر مسئولان باشند.
ناظری افزود: افزایش کلانتری‌ها و پاسگاه امنیت در شهرستان دوچندان می‌شود چون مردم با دیدن کلانتری در کنار خود احساس آسایش می‌کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.