حبیب مومیوند روز یکشنبه در دیدار با مسئولان اجرایی دستگاه ورزش استان همدان اظهار کرد: طرح احداث استخر سرپوشیده بانوان تویسرکان 10 سال پیش مراحل اجرایی خود را آغاز کرد و با توجه به کندی روند پیشرفت این طرح، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بر بهره برداری از این طرح تا پایان امسال تاکید کرده است.
وی اضافه کرد: امیدواریم با پیگیری های دستگاه ورزش استان همدان نسبت به شتاب گیری روند تکمیل این طرح عمرانی ورزشی، تا پایان امسال اقدام شود.
فرماندار تویسرکان بیان کرد: هم اینک پیمانکار طرح استخر بانوان تویسرکان به صورت مستمر در حال پیشبرد مراحل اجرایی این طرح است و از پیمانکار طرح سرعت بخشی به روند اجرا را درخواست کرده ایم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی روستاهای بزرگ شهرستان تویسرکان مانند سید شهاب با برخورداری از سه هزار و 500 نفر جمعیت از سالن ورزشی برخوردار هستند، افزود: سالن ورزشی روستای لامیان نیز اکنون از 52 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و امسال پنج میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارهای استانی برای تکمیل این طرح اختصاص یافته است.
وی اضافه کرد: همچنین امسال 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای ایجاد زمین چمن و تجهیز و به روز کردن امکانات مجموعه ورزشی شهر سرکان اختصاص یافت.
مومیوند اظهار کرد: تلاش در جهت بهره برداری هر چه سریعتر خوابگاه ورزشی تویسرکان با کمک مسئولان ارشد استان نیز مورد تاکید وزیر ورزش و جوانان است.
وی تاکید کرد: توسعه ورزش های همگانی و پایه، گسترش ورزش قهرمانی و بهره وری حداکثری از ورزشکاران شهرستان تویسرکان که بخش قابل توجهی از آنها دارای عناوین برتر ملی و حتی فراملی هستند نیز در دستور کار قرار دارد.
شهرستان تویسرکان در 60 کیلیومتر شرق همدان و دارای نزدیک به 10 هزار ورزشکار سازمان یافته است.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.