هادی رجائی نیا در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فاروج گفت:اعتبار توزیع شده در جلسات قبلی 285میلیارد ریال از 4 سرفصل بود که اما امروز از 10 سرفصل به 420 میلیارد ریال رسیده و در عمده طرح ها شاهد افزایش اعتبار بوده ایم.
وی گفت: علاوه بر این طرح ها امسال برپیگیری اجرای طرح هایی همچون روستای بدون بیکار، تونل سبز، پارک بانوان و.. هم تاکید و اعتبار آن هم پیش بینی شده است که دستگاه های متولی باید در اجرای مناسب آن اهتمام ورزند.
وی با اشاره به قرار داشتن در سال اول اجرای برنامه ششم توسعه بیان داشت: دستگاه های اجرایی ظرفیت های قانونی خوبی که در برنامه ششم دیده شده برای بهره وری بیشتر احصا کنند.
رجائی نیا، پیگیری سند مالکیت ساختمان دستگاه های اداری را به همه مدیران تکلیف کرد و گفت: دستگاه های متولی هم در اجرای سریع آن اهتمام ورزند.
وی افزود:متولیان اوقاف و امور خیریه نیز با توجه به اوقافی و آستانه ای بودن بخش زیادی از زمین های شهرستان ، با حفظ حقوق موقوفات از ظرفیت های قانونی و شرعی برای کمک به سند دار شدن این ساختمان ها مساعدت برسانند.
دبیر کمیته برنامه ریزی فاروج هم گفت: در مجمو ع برای شهرستان فاروج 420 میلیارد ریال از منابع مختلف اختصاص یافته است و در همه دستگاه ها شاهد افزایش اعتبار هستیم.
ملایی افزود: بیشترین اعتبار به فصل حمل و نقل و فصل کشاورزی و منابع طبیعی بیشترین طرح اجرایی را به خود اختصاص داده اند.
وی از انجام توافق با آستان قدس برای سرمایه گذاری در شهرستان خبرداد و گفت: براساس این توافق به هر مقدار ازاعتبارات استانی در شهرستان فاروج سرمایه گذاری شود معادل آن از سوی متولیان در آستانقدس در شهرستان هزینه می شود.
وی گفت: برای شهرستان فاروج سرمایه گذاری 9 میلیارد و 500 میلیون ریالی را پیش بینی کرده ایم که همین مقدار هم از سوی آستانقدس به شهرستان اختصاص می یابد.
شهرفاروج مرکز شهرستان فاروج در 90 کیلومتری بجنورد واقع شده است.
7187/ 6042 خبرنگار: مرضیه مهربان** انتشار: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.