علی ضمیری کامل روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس ارزیابی های کارشناسان این اداره کل، هیات های سه گانه، تیراندازی، ناشنوایان، اسکواش، ورزشهای جانبازان معلولین، اسکی، بولینگ و بیلیارد، ژیمناستیک، شطرنج و نجات غریق و غواصی به ترتیب به عنوان هیات های ضعیف معرفی شدند.
وی اضافه کرد: همچنین در بخش هیات های برتر و در حوزه قهرمانی هیات دو و میدانی، جودو، قایقرانی، کشتی، تکواندو، فوتبال و پینگ پنگ به ترتیب رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: در بخش حوزه همگانی نیز هیات روستایی و بومی محلی، هیات بیماران خاص و هیات همگانی رتبه های برتر این ارزیابی را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: این ارزیابی از ابتدای امسال تاکنون و بر اساس وضعیت تعداد دعوت شده و برگزیده تیم های ملی، بیمه ورزشی (ورزشکاران سازمان یافته)، وضعیت تیم های حاضر در لیگ های کشوری و نتایج کسب شده، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و نتایج تیمی و انفرادی انجام شده است.
ضمیری کامل بیان کرد: وضعیت اعزام تیم ها به مسابقات قهرمانی کشور و نتایج تیمی و انفرادی کسب شده، اعزام و میزبانی مسابقات و جشنواره های بین المللی و قهرمانی کشور، ورزش همگانی و روستایی، برگزاری همایش های ورزش همگانی در سطح استان، برگزاری کنگره ها و سمینارهای علمی ورزشی (استانی و کشوری)، برگزاری دوره ها و کارگاه های علمی ، آموزشی و ورزشی در سطح استان، کلاس های آموزشی ارتقاء مربیگری و داوری برگزار شده از دیگر عناوین این ارزیابی بوده است.
در حال حاضر بیش از 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.