به گزارش ایرنا شاگردان هادی گل محمدی با وجود اینکه در دور رفت مسابقات دور از انتظار ظاهر شدند ، حالا برای جبران امتیازهای از دست رفته و بازگشت به جمع مدعیان محکوم به پیروزی در دیدارهای دور برگشت هستند.
شهرداری چی ها هفته گذشته مقابل شهرداری فومن تن به شکست 2 بر صفر دادند تا اوضاع این تیم در جدول رده بندی نگران کننده شود.
شهرداری همدان هم اینک با 13 امتیاز در حالی رتبه هفتم جدول رده بندی گروه سه را در اختیار دارد که در صورت شکست در بازی امروز و پیروزی خوشه طلایی ساوه برابر پالایش آبادان، درجمع تیم های گزینه سقوط قرار می گیرد.
پیروزی در بازی امروز نیز اوضاع این تیم را کمی بهبود خواهد بخشید و شاید بتوانند در صورت عدم امتیازگیری 2 تیم بالاتر، با 2 پله صعود در رده پنجم قرار گیرند.

** شهرداری با لشکری از مصدوم و محروم
سرپرست تیم دسته دومی شهرداری همدان در این باره گفت: این تیم بازیکنان تاثیرگذار خود در مصاف با کیمیا فرآیند را در هفته سیزدهم ندارد و در این هفته مازیار شعبانی و حسن مرادی به دلیل محرومیت در اختیار تیم نیستند و همچنین هادی گل محمدی سرمربی تیم نیز از نشستن بر روی نیمکت محروم است.
فرشید گل محمدی افزود: میلاد باقری، سعیدالیاسی، علیرضا شاهسوند، مهدی زارعی، پیمان، میثم خلیلی و علی صابری زاده به دلیل مصدومیت و نداشتن شرایط بازی در این بازی کنار تیم نخواهند بود.
وی بیان کرد: تمام تلاش ما کسب سه امتیاز این دیدار خانگی است هر چند کار سختی در پیش داریم.

** اعلام لیست 19 بازیکن برای رویارویی مقابل کیمیا فرایند قم
هادی گل محمدی سرمربی شهرداری همدان جهت دیدار با کیمیا فرآیند قم اسامی لیست 19 نفره خود را اعلام کرد.
براین اساس داود شعبانی، محمد جوانی ، رضا حاتمی ، رضا کوهی، پیمان احتظاظی ، حسین زرین چنگ ، مرتضی کرمی ،مجید شعبانی ، آرمین طلایی منش ، هادی بلوری ، امین سوهانیان ، مصطفی قیصری، رضا بهرامپور ، سیدمحمد مهری ، پیمان حشتمی ، حسن ذوالفقاری ، کاظم صالحی ، حسین قادری دانشمند و امیرحسین پورقاسمی در ترکیب 19 بازیکن اعلام شده قرار دارند.
البته در این بین داود شعبانی، رضا حاتمی، رضا کوهی، پیمان احتظاظی، مرتضی کرمی، مجید شعبانی، آرمین طلایی منش، هادی بلوری، سیدمحمد مهری، حسن ذوالفقاری و کاظم صالحی ترکیب احتمالی تیم شهرداری همدان به شمار می روند.
دیدار این 2 تیم امروز سه شنبه هفتم آذر از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می شود و با هماهنگی انجام شده قرار است این بازی به صورت مستقیم ار شبکه استانی همدان پخش شود.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.