به گزارش ایرنا، این دیدار عصر دوشنبه از ساعت 14 و 15 دقیقه در استادیوم اختصاصی شهرداری تبریز برگزار شد.
نیمه اول این بازی با برتری تیم شهرداری تبریز آغاز شد و بازیکنان این تیم با حملات پی در پی سعی در گلزنی در دقایق ابتدایی داشتند و پیمان رنجبر بازیکن تند و تیز شهرداری با ایجاد 2 موقعیت گلزنی تیرک دروازه گل گهر را به لرزه درآورد.
تیم شهرداری تبریز در اواخر نیمه اول این بازی به خاطر خطای بازیکنان گل گهر بر روی همین بازیکن صاحب ضربه پنالتی شد که توسط علی محمدی به گل نشست.
در نیمه دوم شاهد بازی متعادلی از هر دو تیم بودیم و در دقایقی تیم گل گهر سعی در گلزنی داشت که با دفاع منسجم و همچنین با درخشش دروازبان خود فرهاد مجد کرمانشاهی بازی را با همین نتیجه به پایان رساند.
در دقیقه 50 بازی امین پور امینی با مهران گلزاری و دقیقه 63 محسن آزرپاد با حمزه مظفری و دقیقه 83 میلاد احمدی با حسن شوشتری از تیم گل گهر سیرجان و دقیقه 75 علی محمد چراعی با یاسر درویشی و دقیقه 90 شیرزاد فرید با رضا نجاری و دقیقه 93 بابک نوین با علی پور محمر از تیم شهرداری تعویص شدند.
داوری این دیدار را حمید حاج ملک به عنوان داور وسط و عسگر محمدی و حامد تازه پور به ترتیب کمک اول و دوم و محمد رضا مهرگان داور چهارم و حبیب الله شیرازی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
با نتیجه این بازی و در پایان هفته پانزدهم تیم شهرداری تبریز با 11 امتیاز در رده 16 جدول و گل گهر با 21امتیاز در رده 9 جدول لیگ دسته یک قرار دارند.
تیم ماشین سازی دیگر نماینده تبریز هم در بازی امروز با تساوی صفر بر صفر مقابل مس رفسنجان متوقف شد و نتوانست جایگاهی بهتری از رده 13 جدول را از آن خود کند.
خبرنگار: آب بسته ع ** انتشار: پرویز انصاری
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.